Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

Metpetergaathetbeter

ik dacht dat gelezen te hebben (kan toch geen 27 zonder B te zijn) op dat papiertje met uitleg M6'en

Groeten Peter ;)

ERVIN

Ja dat zou ik dan ook graag even willen weten , heb ook wel interesse.

C.B.

Citaat van: OMC op 19 juni 2013, 20:27:55 PM
UIC nummer van de 1359 => 91 88 013 059 0-8 B-(B) en zou volgens mijn info toch overgeheveld zijn naar B-logistics, dit als enige van de nummers 1346 t.e.m. 1360. Bij de reeks 77/78 is het nog leuker, want daar heeft B-Technics ook nog enkele eenheden in dienst.

Als ik tijd heb , zal ik eens navragen bij ons op de koerdienst welke lok's nu bij BLX zitten en andere bij B.
Groetjes.
Claudio.

OMC

Citaat van: C.B. op 20 juni 2013, 20:44:32 PM
Citaat van: OMC op 19 juni 2013, 20:27:55 PM
UIC nummer van de 1359 => 91 88 013 059 0-8 B-(B) en zou volgens mijn info toch overgeheveld zijn naar B-logistics, dit als enige van de nummers 1346 t.e.m. 1360. Bij de reeks 77/78 is het nog leuker, want daar heeft B-Technics ook nog enkele eenheden in dienst.

Als ik tijd heb , zal ik eens navragen bij ons op de koerdienst welke lok's nu bij BLX zitten en andere bij B.

Dat zou tof zijn, normaal gezien gaan ze je daar ook hetzelfde zeggen als wat de geburen van de T.W. me zeiden. Dubbele bevestiging is 200% weten zeg ik dan. Merci Claudio  ;)
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

OMC

Trouwens, als we nog eens een GM-motor willen horen brullen, op volgende link moet je zijn: http://www.youtube.com/watch?v=gdmgiU2-qfk

P.S.: video is niet van mij, maar van een mede-liefhebber van bruut dieselgeweld.
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Huugooke

#2540

Anarchy

Gisteren reden de meerspanning Desiro motorstellen 08504 en 08505 parallel op de lijnen 96 en 96N :)

Jurgen

Citaat van: Huugooke op 21 juni 2013, 10:21:52 AM
iets minder blinkend:

http://www.flickr.com/photos/huugooke/9097483003/

Het is me al een paar keer opgevallen dat het nummer mooi zichtbaar blijft, alsof de spuiters dit zo leesbaar houden. Of wordt het nummer door de onderhoudsploegen meteen proper gemaakt?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Huugooke

Net of er een sjabloon is voorgehouden...

Eres

Zonde dat ze die vrijwel nieuwe Desiro's meteen hebben aangepakt met die rotzooi.

Wim


OlivierV

Zekers wat gezien vandaag, 'k ging na mijn redelijk goed gelukt examen vandaag nog even langs Shitfield een half uurtje fotograferen. Kwam de eerste trein af, een losse traxx, ik wou dan op het vogeltje duwen en zag dat de batterij plat was. :D

Zekers weer vergeten uitzetten want zo'n grip met 2 batterijen in van Canon krijg je toch niet zo snel plat me dunkt.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter


OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 21 juni 2013, 21:53:31 PM
Citaat van: OlivierV op 21 juni 2013, 20:07:39 PM.... na mijn redelijk goed gelukt examen


:( :( :( :o :o :o :o ??? ??? ??? ::) ::) ::) ::) :-[ :-[ :-[ :-[ :-X :-\ :'(   Groeten Peter ;)
'k Snap het veelvoud aan gezichtjes niet? :D

't Was een examen in de trand van Engelse letterkunde I in het eerste semester waar ik een 14/20 scoorde. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

zonder woorden OEI !
Groeten Peter ;)

PS Als mijn zoon heb zo'n omschrijving thuis komt hou ik mijn hart al vast ! ;D

Eres

Vanochtend even naar Gare de Gouvy geweest het was tenminste droog en normaal gesproken ga ik pas in de middag maar niemand kan zeggen of het droog zou blijven dus er even op uit.

Als IC voor het weekend de hle 1859 met de ST 61 88 80 90 011 2, de Gummineuzen 463 met beschilderingen en de 468.
zoals gebruikelijk even wat plaatjes er bij. 












Voor de geïnteresseerden het nr van de ST is 61 88 80 90 011 2 Wanneer je voor het eerst kijk dan heb je de indruk dat je een NMBS reeks 13 of een CFL serie 3000 ziet. Ze lijken wel op elkaar vind ik.

Groet

Wim