Nieuws:

Nu in MSM 246 PRAKTIJK: Terminus: de baan, deel 2 * Het beladen van ouderwetse goederenwagens, aflevering 3 * Het ombouwen van goedkope open goederenwagens * Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 1 * Laseren voor dummies: een hooikar * Het modelleren van jonge bomen

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

2012

Enkele fotos van de TSP rit met de HLE 2024

























meer fotos op mijne site www.kpl190.be  8)

Bruno

Citaat van: Havoc op 11 mei 2013, 12:01:35 PM
Bruno, die geel-zwarte sneltrams, is dat meterspoor of normaalspoor?
Dat is gewoon normaalspoor (1435 mm), sinds 1957 bestaan er in Nederland geen spoorlijnen met meterspoor meer, helaas.
Citaat van: Eres op 11 mei 2013, 12:48:48 PM
Als ex Dordtenaar was het leuk om even iets te zijn van onze oude stad in Nederland. Alleen die brug over het Wantij vind ik maar dat is puur persoonlijk niet zo geslaagd.
Het is inderdaad niet de mooiste brug, maar het kan altijd erger.
Leuk dat je in Dordt gewoond hebt, ik woon er vlak naast in Zwijndrecht dus ken het daar wel een beetje ;D

D_Loc

Wederom mooie reeks Bruno. Het blijven prachtige machines die 20'ers!
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

OlivierV

#2358
Kurt & Dirk, heel erg mooie foto's.

Stoomgeweld is altijd te pruimen en een HLE20 is ook niet mis, hij was precies netjes mooi gemaakt en in goede conditie!

Ondertussen al even over en weer geweest naar het noorden van Frankrijk op deze niet zo zonnige zondag, 2 foto's geschoten, eentje in FR en eentje in BE langs het spoor in Shitfield (Beervelde).

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

D_Loc

Citaat van: D_Loc op 11 mei 2013, 21:34:45 PM
Het blijven prachtige machines die 20'ers!
Dit was natuurlijk bedoeld voor de foto's van Kurt (2012)  ;)
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

adrievans

#2360
Gisteren een drukke dag gehad met fotograferen,eerst een speciale rit van de StoomStichting Nederland gevolgd die van Rotterdam naar Goes ging.
Daarna bij de Stoomtrein Goes-Borsele geweest waar diverse stoomtreinen reden en waar ze als themadag de bevrijding van nederland hadden met oude legervoertuigen,demonstraties met verklede soldaten en twee "bevrijdingsloks".

De 01 1075 van de SSN bij Lage Zwaluwe op snelheid (ik schat zo`n 90km/uur)




Daarna nog eens gespot tussen Bergen Op Zoom en Goes.




Wachtend voor de terugreis naar Rotterdam.



Enkele gewone loks in Goes.







Twee bevrijdingsloks.





Enkele foto`s van het legermatriaal.






Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

conducteur




Het is al een tijdje klaar als ik met de fiets op vrijdagavond naar de treinclub De Dwarsliggers in Zeebrugge ga, en telkens staan daar deze ECR locomotieven (waarover ik eerder al een berichtje had geschreven). Sorry voor de slechte ipod foto kwaliteit. Moet dringend eens overschakelen naar iets beter. (ipad mini of nieuwe ipod)

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

OMC

Mooie foto's Adrie, altijd leuk om stoomlocs in actie te zien.

Rian, als die locs er altijd staan wanneer jij er op vrijdag langskomt, neem dan een fototoestel mee  ;D
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

conducteur

Inderdaad, zal ik doen, want zo lijkt het idd nergens op. Vraag mij af waarom ze eigenlijk zo'n moeite doen om dergelijke 'ipod camera's' te maken. De nieuwe zijn al veel beter, maar toch. Volgende week pocket camera meedoen. (voor mijn eos zal ik een andere dag moeten gaan vanwege volle zak met werkgerief mee elke keer).
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

OMC

Citaat van: conducteur op 12 mei 2013, 20:13:23 PM
Inderdaad, zal ik doen, want zo lijkt het idd nergens op. Vraag mij af waarom ze eigenlijk zo'n moeite doen om dergelijke 'ipod camera's' te maken. De nieuwe zijn al veel beter, maar toch. Volgende week pocket camera meedoen. (voor mijn eos zal ik een andere dag moeten gaan vanwege volle zak met werkgerief mee elke keer).

Is trouwens goed om weten dat die locs daar vrij dicht bij de weg staan, als ik in augustus in Wenduine op vakantie ben zal ik daar toch eens een dag mijn tent zetten  :) strategisch dan wel haha
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

OlivierV

#2365
Na de les nog even langs Beervelde geweest, dit keer Toleindestraat, (veldwegje vlak naast het spoor met in de buurt en overweg, dus als het belleke rammelt moet ge uwe kodak pakken en foto's schieten).



HLE 2704

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Eres

Leuke opnames Olivier ga door zo!!

Wim

Eres

Vanmiddag moest ik even in Gouvy zijn. Toen maar van de nood een deugd gemaakt en een tweetal CFL Hle op de gevoelige stick gezet. Gelukkig was het net even droog.







Wim

chef garde

Knappe verwoording, "op de gevoelige stick plaatsen"!

En mooie foto's ook uiteraard!

Eres

Wouter

Ja vroeger had je de gevoelige plaat of te wel het negatief en de foto nu hebben we vast allemaal wel een stick in de camera en op de pc/laptop.

Bedankt voor je kompliment

Wim