Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

conducteur

Als er evenveel buizen op je eindresultaten staan als op die trein dan heb je toch een groot probleem.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

OlivierV

Citaat van: conducteur op 23 april 2013, 19:16:01 PM
Als er evenveel buizen op je eindresultaten staan als op die trein dan heb je toch een groot probleem.
7 is het maximum aantal dat er kan op liggen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Eres

Ervin

Hele mooie foto"s en zeer indrukwekkend al die wissels. Maar ja eentje meer of minder misschien speciale korting bij afname van ;;;;; aantal

Wim

ERVIN

Onze vriend Olivier snapt hem niet denk --- ze bedoelen buizen op je rapport hé.  ;)

OlivierV

Citaat van: ERVIN op 23 april 2013, 20:45:29 PM
Onze vriend Olivier snapt hem niet denk --- ze bedoelen buizen op je rapport hé.  ;)
Dat snap ik wel hoor, maar het kunnen er nooit zo veel zijn als op die trein, nou genoeg over die Ugentuitslag.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bockie

Juist toevallig tegengekomen door een kennis op fb :o vloerbekleding :o Weet er soms iemand hier iets meer over?



ps: was met nietjes vastgemaakt en blijkbaar op het eerste zicht een gemoderniseerd tweetje

OMC

Citaat van: conducteur op 23 april 2013, 18:07:04 PM
En die wisselstraat in Brussel op de foto met de ICE. Ik vraag mij altijd af hoe men begint aan het 'sporenplan' van een dergelijke wisselstraat. Zo complex...

Op plan ziet die er nochtans vrij overzichtelijk uit vind ik  :)
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

OMC

Citaat van: OlivierV op 23 april 2013, 19:55:22 PM
Citaat van: conducteur op 23 april 2013, 19:16:01 PM
Als er evenveel buizen op je eindresultaten staan als op die trein dan heb je toch een groot probleem.
7 is het maximum aantal dat er kan op liggen.

Hm, exacte aantal in mijn schooljaar 2002-2003 ... En sindsdien ging het altijd maar beter. Een ezel stoot zich ... ;)
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Eres

Jurgen

Als ik je niets vertel kan je ook niets weten. Maar ik begrijp dus een ding niet dat men spreekt over de Lijn 163 Gouvy, Houfalize en Bastogne daarna doorlopend naar Libramont. Volgens mij maar corrigeer mij a u b als het onjuist is dat er in Houfalize wel een spoor station is.

Gelet op de informatie die ik heb zou deze lijn opgeheven zijn omdat er teveel verlies werd geleden op het aantal passagiers. Dat klopt ook wel want letterlijk zitten in de spitsuren in de ochtend en de late namiddag de auto bussen van TEC afgeladen met scholieren/studenten waarschijnlijk vanuit/naar Luik Overdag is Lijn 42 ook verlies gevend volgens mij omdat je konstant lege wagons ziet rijden en mij afvraag hoelang dit goed zal gaan. Ik de schoolvakanties zie je niemand meer behalve de enkele persoon die nog naar van Luik gaat/komt

Er zijn al enkel aftakking dacht mijn 43 bij Marche en Famenne die gesloten is om dezelfde reden als hier. Het is een doodbloedend is en straks alleen nog maar herinneringen van oude gebouwen. Ik zal je op de hoogte houden wat ik ziet oa bij Bourcy als zal dat volgende week zijn gelet op andere zaken.

Prettige avond

Wim

OMC

Ik zet gewoon de foto's erop, ben erg moe nu ... Als je vragen hebt beantwoord ik ze graag!





























Slaapwel!
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Durango

Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Arbeco

Prachtige foto's, vooral het "echte" dieselgeweld... :P

Groetjes Len ;)
Old diesels never die...

TBCédric

heb een sudexpress 4016 gezien in Station Sint-Niklaas rond 18.50 Mijn trein naar dendermonde had 25 min vertraging. Spijtig genoeg geen foto.  :-[ :-X
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.