Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

conducteur

Je eigen webruimte, een FTP programma en meer heb je niet nodig. Ook geen last van opkuisingen

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Kautenbach

 ;Je moeite wordt gewaardeerd, CFL ;)

Jurgen

Het is toch gewoon maar de link kopiëren en plakken. Ik zie de moeilijkheid niet.  ???
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

Citaat van: Jurgen op 12 april 2013, 19:27:44 PM
Het is toch gewoon maar de link kopiëren en plakken. Ik zie de moeilijkheid niet.  ???
Ik zie het ook niet, maar kan begrijpen dat sommige mensen iets over het hoofd zien, wat dan een probleem veroorzaakt.

Ik zou wel willen helpen, maar ik weet niet hoe, want niemand beschrijft de problemen.

Misschien eens een mini-cursusje Photobucket maken en hier plaatsen? Zou dat helpen?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN

We zijn hier wel serieus aan het afwijken , maar ik zal het even uitleggen hoe je best je foto's kan plaatsen met je nieuwe Photobucket.
Als je een foto wil plaatsen dan ga je op je foto staan , nu verschijnt er rechts boven je foto een wieltje , daar ga je met je pijltje opstaan en dan krijg je een lijst met wat je wil doen , dan klik je op " Get links " , en dan ga je op de " IMG Codes " staan en klik je daarop , dan wordt je foto gekopieerd en vervolgens plak je hem hier op het forum , voila zo simpel is het.  ;)

Kautenbach

jep, dat is simpel, mee eens, ware het niet dat de computer ergens in dat proces denkt, zoek het lekker ff uit, en bij meerdere foto's is het in de nieuwe format nogal lastig om op de volgende foto te komen om weer op die img te komen ect, ach, het werkt wel want het resultaat is; er zijn foto's ;)

ik vindt die luxemburgse foto's wel gaaf, type loc spreekt me ietsiepietsie minder aan maar dat mag de pret niet drukken ;D

mark7758

Die laatste foto is op de zelfde plek genomen. Viaduct bij Salm Chateau. Maar dat ter zijnde. Blijven leuke foto's
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

Citaat van: ERVIN op 12 april 2013, 19:46:17 PM
We zijn hier wel serieus aan het afwijken , maar ik zal het even uitleggen hoe je best je foto's kan plaatsen met je nieuwe Photobucket.
Als je een foto wil plaatsen dan ga je op je foto staan , nu verschijnt er rechts boven je foto een wieltje , daar ga je met je pijltje opstaan en dan krijg je een lijst met wat je wil doen , dan klik je op " Get links " , en dan ga je op de " IMG Codes " staan en klik je daarop , dan wordt je foto gekopieerd en vervolgens plak je hem hier op het forum , voila zo simpel is het.  ;)
Nog één keer off-topic.
Ik heb aan de uitleg van Erwin wat illustraties toegevoegd, zie : http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,811.45.html
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Eres

Vandaag eens weer op pad geweest. Gelet op het voor mij enigszins teleurstellende gemaakte van gisteren eerst maar terug naar Salmchateau. Ik ga dus 2 verschillende berichten plaatsen om jullie meerdere opnames te laten zien.

Als eerste de CFL 3013 ja deze was ook weer van de partij:











Zo dan nu op naar de andere

Wim

Eres

Ja dan hier de tweede serie dan ook weer de CFL 3006 maar dan in een lekker zonnetje. Wordt tijd dat ik eens ergens anders ga staan daar ik altijd dezelfde treinstellen ziet hier.











Maar het spoor gaat niet alleen over de verbindingsweg van/naar Vielsalm ook over de ???



Na dus Salmchateau gaan we naar ons wekelijks plekje of te wel Gouvy

Wim

Eres

Ja dan hier de opnames van vandaag te Gouvy. Hier stond dus oa de hle 1919 welke dus weer een aangename aanvulling was voor de kollektie. Er stond nog een treinspotter heeft mij dus een beetje gevolgd maar ook gewacht op de volgende binnenkomst om 12.30 welke ook weer CFL loc's zijn Ik heb daar niet meer op gewacht maar het resultaat:









Dit waren de opnames van de reeks 18/19 Er is een beroep op me gedaan voor andere huishoudelijke zaken en ga dus straks verder met de opnames van vandaag

Wim

Mattias

"Heb je wat gezien?"

Ja hoor!

Er stond iemand in het station van Sinaai foto's (of filmpjes) te nemen van onder andere mijn trein!  ;)
Ik reed met 2 stellen am96, met nummers 446 op kop (richting Antwerpen)
Zou de (jonge) fotograaf hier op het forum actief zijn??  ::)
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Eres

Hier dan een vervolg van vandaag in Gouvy



de eerste foto had ik een beetje last van tegenlicht helaas.



Vlak voor de 1919 staat de andere treinspotter. Weet iemand zie dit is?



We gaan dus op een andere pagina verder

Wim

Eres

Hier de laatste serie van vandaag te Gouvy:

Betreft hier twee treinstellen van het type Gummineus de voorste is de MR 481 en de achterste de MR 490 Ze waren alweer losgekoppeld dus ben ik maar een beetje gaan spelen met de camera:





Dat waren ze dus en hopelijk was het de moeite waard

Wim


Eres

Ik wil gaan proberen deze week naar Libramont te gaan om daar eens op het spoor te gaan kijken. Wie weet wat daar allemaal voor reeksen rijden ik denk oa de reeks 13 maar ook andere? Wie weet hier meer over

Wim