Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Gisteren in Brugge

Gestart door conducteur, 26 december 2009, 13:57:11 PM

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

chef garde

#1
Ik heb u zien staan man!!!  Dat stelleke AM96, nr 545, is het L-treintje Gent-Sint-Pieters naar Brugge, aankomst ginder om 15u25, gij stond aan perron 10 in Brugge met een behoorlijke kodak rond uw nek!!  Een goeie treinbegeleider ziet ook alles h? ...

doomslu

#2
Mooi, Rian!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN

#3
Yep mooie foto's , uiteraard willen we meer h

trainfreak

#4
Mooi, maar probeer de volgende keer uw foto's wat te verkleinen.
Nu moet ik altijd scrollen als ik een foto volledig wil zien[}:)]
Spoorse groeten
Dimitri

patatje70

#5
zeer mooi gedaan Rian...maar... (dat zal ik via pm vertellen,want commentaar geven is makkelijk)
mvg Wim

Jurgen

#6
citaat:
Geplaatst door trainfreak

Mooi, maar probeer de volgende keer uw foto's wat te verkleinen.
Nu moet ik altijd scrollen als ik een foto volledig wil zien[}:)]



Een groter scherm kopen is ook een optie. [:D][:p]


@ Rian: Mooie foto's. Een kleine tip zonder te willen kritiseren, probeer volgende keer om obstakels te mijden. Ik bedoel dan de seinen en palen die bij de eerste en de derde foto in de weg staan. Verder ben je goed bezig.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Artologic

#7
Rian,

Mooie foto 's!!!

T valt me op dat de hoeveelheid wit nmbs materiaal de laatste jaren heel sterk is toegenomen, ofwel heb ik al enkele jaren toevallig altijd op bordeaux materiaal gestuit (of hoe ge dat ook schrijft)

Mvg Kristof
 

OMC

#8
Leuke foto's! Valt me op dat het topic "Grootbedrijf" de laatste tijd vaak gevuld word met leuke foto's, dat pleziert me alleen maar [;)]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

factageklerk

#9
Rian ,Was jij gisteren soms in Gent-Sint-Pieters ? Ik had daar iemand foto's zien trekken op het perron.
 

conducteur

#10
Neen, enkel Brugge. We zijn dan ook met de trein naar Brugge geweest.
citaat:
Ik heb u zien staan man!!! Dat stelleke AM96, nr 545, is het L-treintje Gent-Sint-Pieters naar Brugge, aankomst ginder om 15u25, gij stond aan perron 10 in Brugge met een behoorlijke kodak rond uw nek!! Een goeie treinbegeleider ziet ook alles h? ...


Is het fototoestel van ons pa. Voor de ge?nteresseerden: Canon EOS 400D
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Greg

#11
De betere dingen dus [:D] Zou het ook eens moeten aanschaffen, is eigenlijk niet zo heel duur niet meer de laatste tijd. Vroeger moest je meer geld neertellen voor een eenvoudig digitaal hobby fototoestel [:p]
Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

Michiel

#12
Rian, boeiende foto's! Aangenaam om naar te kijken. Ze zeggen altijd: 't is niet het toestel, maar het manneken dat er achter staat". [;)]
Goed gedaan!

groetjes,
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

loebaske

#13
Knap gedaan, enne opletten van diene chef garde, die gasten zien alles....ook als je uw treinkaartje niet heb betaald[:D][:D][:D]

patatje70

#14
citaat:
Geplaatst door loebaske

Knap gedaan, enne opletten van diene chef garde, die gasten zien alles....ook als je uw treinkaartje niet heb betaald[:D][:D][:D]


of pakt uw knappe zuster of nichtje mee... dan slaat zijnen kop op hol en rijd ge gegarandeerd het hele jaar gratis[:D]