Nieuws:

Nu in MSM 251 TEST: PIKO NS serie 1000 in H0 * PB Models ICRmh

Hoofdmenu

Met dank aan de weergoden ...

Gestart door OMC, 17 december 2009, 20:03:53 PM

Greg

Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

knibbelknabbel

Toevallig daar geen 2 26'en met maar 3 lege platte wagentjes zien passeren? Dat was ik [;)] Heb gezien dat daar 3 spotters stonden...

hapkin

Ik heb vandaag die 3 ook gezien...

Mvg Steve

PeterBrz

OMC

citaat:
Geplaatst door knibbelknabbel

Toevallig daar geen 2 26'en met maar 3 lege platte wagentjes zien passeren? Dat was ik [;)] Heb gezien dat daar 3 spotters stonden...

Jawel hoor [;)]
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

OMC

Bedankt iedereen voor de leuke reacties [:)] zal hier regelmatig nog wel foto's posten en de fles jenever mag steeds richting Antwerpen komen, iedereen is welkom voor een "borrelke", misschien een idee voor zij die eens mee willen gaan spotten? [:p]
Mvg, John

OMC

Afgelopen woensdag nog eventjes de smeltende sneeuw getrotseerd om nog enkele leuke dingen tegen te komen op een al bij al vrij rustige cargodag:

Een losse traxx, met name de 2821

2368 en 2316, een duootje met een leuke unit cargo

7776 en 7780 met een extra Fordtrein, goed beladen zoals steeds richting Vlissingen

En zoals ik ne gelukzak ben op het gebied van speciallekes mocht dit niet ontbreken, class66 type MRCE 653-05 (9280 1266 115-5 D-RTB) en G2000 (V204) voor dezelfde trein. Leuk!

Komende week komt het jaaroverzicht er ook weer aan, met de mooiste en meest speciale foto's van 2009. Link op Youtube volgt nog!

Grtz, John [8D]
Mvg, John

ERVIN

Mooie foto's OMC , morgen ga ik nog enkele uurtjes post vatten in Berchem en dan reis ik verder naar Brussel-Zuid , foto's zullen morgen hier wel ergens verschijnen dan.[;)]

Mooie samenstelling anders h? , die Class 66 !!![:0]

En ik zal Youtube goed in de gaten houden.[;)]

OMC

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Mooie foto's OMC , morgen ga ik nog enkele uurtjes post vatten in Berchem en dan reis ik verder naar Brussel-Zuid , foto's zullen morgen hier wel ergens verschijnen dan.[;)]

Mooie samenstelling anders h? , die Class 66 !!![:0]

En ik zal Youtube goed in de gaten houden.[;)]

Veel geluk in Berchem, rond 9u ga ik daar al eens postvatten, er zou maar eens een specialleke moeten komen [:D]
Mvg, John

ERVIN

Ik kom er morgen ( maandag) aan omstreeks 08.40u vanuit Mol , mss zien we mekaar wel.[;)]
Rond 11.00u neem ik dan de trein naar Brussel-Zuid.( Heb namelijk een afspraak met Saraan.[:p])

Ferre

Ik ga morgen samen met mijn vader naar Brussel Centraal,

we nemen de trein in Mechelen ... het fototoestel gaat mee (foto's nemen van het station in brussel, met het oog om het ongeveer na te bouwen)

ik ga zeker ook enkele foto's van treinen proberen te schieten

OMC

Tot op spoor 5/6 morgen Erwin [;)]

Hier is de link van het jaaroverzicht: http://www.youtube.com/watch?v=AhMRCYjbiBE
Mvg, John

Anarchy

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Ik kom er morgen ( maandag) aan omstreeks 08.40u vanuit Mol , mss zien we mekaar wel.[;)]
Rond 11.00u neem ik dan de trein naar Brussel-Zuid.( Heb namelijk een afspraak met Saraan.[:p])

Ik denk u gezien te hebben in berchem deze morgen. Er stond toch iemand met een fototoestel ... Ik ben er gepasseerd met de 2735 om 9u35

Jurgen

Dat is hier duidelijk een kleine wereld. De ene staat langs de sporen, de andere bestuurd het gevaarte en nog anderen rijden ermee mee.
En dan 's avonds op het forum gaat het van "op die plaats om dat uur met die loc", "ah nee, ik stond op die plaats tussen dat en dat uur en heb die loc en die loc gezien". "Ah, maar de trein waar ik mee meereed had die loc, dan heb ik je misschien gezien."
En zo gaat dat dan verder en zien we mekaar allemaal in de vliegende rapte h?. Zo zie je maar dat we mekaar vaker tegenkomen dan we denken h?. [:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

nmbs

citaat:
Geplaatst door Anarchy

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Ik denk u gezien te hebben in berchem deze morgen. Er stond toch iemand met een fototoestel ... Ik ben er gepasseerd met de 2735 om 9u35

En ik heb die 2735 vanmorgen in Vorst gezien [:D] Maar wel jammer van al die graffiti die je erop hebt gekribbeld [:(!][:D][:o)]