Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

forum-meeting 2010 (waar)

Gestart door loebaske, 11 december 2009, 08:42:58 AM

Nonkelronnie

Heren,

allereerste de beste wensen voor 2010 (mijn 1e berichtje van het nieuwe jaar, daarmee ;) )

Normaal gezien zou ik vrijdagavond op een Eurostar zitten op het moment van de forum-meeting, daarmee dat ik nooit gereageerd had, maar nu blijkt dat die plannen niet doorgaan.

Zou ik ook nog mogen langskomen? (ik richt me dan specifiek tot Erik vooral)


Nonkelronnie


Jurgen

Van een receptie op school weet ik nog steeds niets, net als de rest van het personeel...

Maar ik ga toch passen. Ik vertrouw het weer voor geen haar en gezien ik al 2 maal brokken heb gehad in de sneeuw riskeer ik het niet om te gaan. Met iemand meerijden doe ik bij goed weer al niet graag, bij deze gevaarlijke wintertoestanden dus al helemaal niet.

Spijtig, maar het zal voor een volgende keer zijn. In ieder geval veel plezier aan allen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

factageklerk

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Van een receptie op school weet ik nog steeds niets, net als de rest van het personeel...

Maar ik ga toch passen. Ik vertrouw het weer voor geen haar en gezien ik al 2 maal brokken heb gehad in de sneeuw riskeer ik het niet om te gaan. Met iemand meerijden doe ik bij goed weer al niet graag, bij deze gevaarlijke wintertoestanden dus al helemaal niet.

Spijtig, maar het zal voor een volgende keer zijn. In ieder geval veel plezier aan allen.



Allee dat is jammer nu dacht ik eens een gezicht te kunnen plakken op uw naam
 

doomslu

Ik ga morgen namiddag beslissen of ik er door rijd of niet.
Het zou jammer zijn mocht de sneeuw roet in het eten gooien.

Voor al wie wel komt: niet vergeten iets mee te brengen h?. [;)]
Het mag ook een plan zijn, een goede foto, een idee, ...weet ik veel!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

wisselstromer

ik weet ook nog niet of ik ga komen
1 ik ben nog altijd wat ziek
2 de wegen liggen er verdomd glad bij

ik zie wel
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Jurgen

citaat:
Geplaatst door factageklerk

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Van een receptie op school weet ik nog steeds niets, net als de rest van het personeel...

Maar ik ga toch passen. Ik vertrouw het weer voor geen haar en gezien ik al 2 maal brokken heb gehad in de sneeuw riskeer ik het niet om te gaan. Met iemand meerijden doe ik bij goed weer al niet graag, bij deze gevaarlijke wintertoestanden dus al helemaal niet.

Spijtig, maar het zal voor een volgende keer zijn. In ieder geval veel plezier aan allen.



Allee dat is jammer nu dacht ik eens een gezicht te kunnen plakken op uw naam




Ach, je gaat niets missen hoor. Mijne smoel is toch nie om aan te zien. [:D]

Ik wou er ook graag bij zijn deze keer, maar door de weersomstandigheden pas ik dus gewoon. Zoals ik al zei, 2 maal in de sneeuw brokken gehad en nog eens 2 maal zonder sneeuw. Men denkt dat mijn auto een botsauto is, maar dat is het dus niet.
Ik ga het hier dus nog eens roepen: MIJN AUTO IS GEEN BOTSAUTO!!!
Hopelijk weet iedereen het nu. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

krispy

citaat:
Zoals ik al zei, 2 maal in de sneeuw brokken gehad en nog eens 2 maal zonder sneeuw. Men denkt dat mijn auto een botsauto is, maar dat is het dus niet.



't ja wat moet men daarop zeggen : waarschijnlijk nog jong en onervaren zeker  [;)][:D][:D]
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

janjozef

Ik weet dat het nu wel zeer laat wordt, maar is er morgenavond nog een plaatsje open dan kom ik ook af

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Jurgen

citaat:
Geplaatst door krispy

citaat:
Zoals ik al zei, 2 maal in de sneeuw brokken gehad en nog eens 2 maal zonder sneeuw. Men denkt dat mijn auto een botsauto is, maar dat is het dus niet.



't ja wat moet men daarop zeggen : waarschijnlijk nog jong en onervaren zeker  [;)][:D][:D]





Voor de duidelijkheid, ik rij niet tegen andere auto's, andere auto's rijden tegen mij, zelfs als ik stil sta. V??ral als ik stil sta. [xx(]
Ik heb mijn auto nu 4 jaar, hij is 8 jaar oud en rammelt als ik ermee rij. Maar aan de buitenkant is hij spiksplinternieuw.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Greg

Ach positief blijven he jurgen, buiten nieuw is al beter dan daar ook 8 jaar oud zijn[:D]

Spijtig dat je niet aanwezig zal zijn morgen, een volgende keer dan maar [;)]
Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

SuSke

Mijn bijdrage is betaald en ik kom dus af, sneeuw of niet [;)].
Ik zal er wel niet om 19u geraken, maar het zal toch niet veel later worden (hoop ik).
Moesten omstandigheden er toch nog anders over beslissen (men weet nooit) drink er dan mijn bijdrage gerust op - doorsturen hoeft echt niet.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

chef garde

citaat:
Geplaatst door SuSke

Mijn bijdrage is betaald en ik kom dus af, sneeuw of niet [;)].



That's the spirit!!  [:D]  Sneeuw wordt eigenlijk pas zaterdagochtend verwacht, tegen dan zijn we al weg van bij Eric hoop ik, en als we daar toch nog zijn, dan houden we een sneeuwbalgevecht!  Ik leg voor de zekerheid morgen mn autobatterij wat aan de lader, want das de enige die wel eens roet in het eten zou kunnen strooien.

patatje70

ah Wouter... kun jij mij misschien morgen in gang duwen als mijn batterij het laat afweten??... alvast tot morgen[:D]

Wim