Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

Nieuwe logo Infrabel

Gestart door Gottardo, 10 december 2009, 23:36:22 PM

Artologic

#15
Ik vind het zelfs geen logo, t is gewoon een hoop letterkes bah. Zie je op elke trein als Nmbs/Sncb staan ipv het b monogram?

Mvg
 

Roderik

#16
Dames en heren, we begeven ons hier wederom in het land van de herkauwers.

Het logo op zich (Infrabel) valt nog mee, maar ontbreekt elke identiteit.
De slagzin eronder (right on track) is ronduit belachelijk.
Ieder bedrijf heeft vandaag een credo nodig dat de beslissers binnen dat bedrijf graag in de verf willen zetten, want die holle woorden zijn HET uithangbord naar de klanten toe. Iedere werknemer achter hetzelfde idee. Dat voorkomt een hoop denkwerk dat wij wel voor hen zullen doen.

Was volgens de communisten, het Geloof opium voor het volk, dan is de slagzin dat nu voor het kapitalisme. Met dat verschil dat het kapitalisme en economisme niet liever heeft dan vertroebelde geesten. Die klagen niet, die kopen...

Er kan even goed 'Zikkezakkezikkezakke Hey Hey Hey!' kunnen staan of 'Tsjaka!' of 'Leve uw portemonnee'
Always be modelling!

factageklerk

#17
citaat:

En overal moet tegenwoordig Engelse tekst bij als slogan... Bah!



Dat noemt men taalvervuiling en daar erger ik mij al wel eens aan , vroeger was Human Resources->Personeelsdienst,Salesmanager->Verkoopsdirecteur.....  Noem de zaken zoals ze zijn waarom moet dat toch verengelst worden? En ja het nieuwe infrabellogo trekt op niets maar waarschijnlijk zal wel ??n of ander "bevoordeeld" reclamebureau er een flinke som voor mogen ontvangen hebben[V]
 

Kees-Jan

#18
Had voor Belgi? beter: "Left on track" kunnen zijn [:D][:D][:p]

Kees-Jan

Gerolf

#19
citaat:
Geplaatst door Rees-Cees
Had voor Belgi? beter: "Left on track" kunnen zijn [:D][:D][:p]
[:D] [:D] [:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

itchy

#20
Die is goed!
citaat:
Geplaatst door Rees-Cees

Had voor Belgi? beter: "Left on track" kunnen zijn [:D][:D][:p]

Kees-Jan

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

loebaske

#21
dat is de nagel op de kop slaan[:D][:D][:D]