Nieuwe logo Infrabel

Gestart door Gottardo, 10 december 2009, 23:36:22 PM

Gottardo

Hallo,

begin deze week werd, na 5 jaar met het oude logo gewerkt te hebben, het nieuwe "Infrabel"-logo gepresenteerd:

(kan iemand me uitleggen hoe ik een afbeelding in deze tekst moet plakken ? Alternatief kan je natuurlijk ook even naar www.infrabel.be surfen)

Wat vinden jullie ervan (voor degenen die het al ergens gezien hebben) ?

Dit betekent dat de Roco reeks 62 met Infrabel-logo binnenkort al historische waarde zal hebben.

Gottardo

itchy

#1
citaat:
Geplaatst door Gottardo


(kan iemand me uitleggen hoe ik een afbeelding in deze tekst moet plakken ?)
Gottardo


Gottardo, je moet de url (link) van de afbeelding in je bericht plakken, deze selecteren en dan op het foto-icoontje klikken (dat met de twee bergjes en het zonnetje). Je hebt geen link in je bericht staan, vandaar het vraagteken-icoontje.
Steven
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Gottardo

#2
Itchy,

deze afbeelding bevindt zich gewoon in een excel in mijn computer.  Zijn url's geen internetadressen ?

Gottardo

itchy

#3
Gottardo, je kan enkel links leggen naar afbeeldingen die op het internet geplaatst zijn... (hierover is een algemeen draadje met info: http://www.modelspoormagazine.be/newforum/forum.asp?FORUM_ID=22).

citaat:
Geplaatst door Gottardo

Itchy,

deze afbeelding bevindt zich gewoon in een excel in mijn computer.  Zijn url's geen internetadressen ?

Gottardo

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

PeterBrz

#4
Verandert het logo dan ook op de 62? Dus zit je met een oud logo op de 62 die zopas is uitgekomen?!
Niet dat ik 'm heb maar zou wel jammer zijn [B)]

centauri167

#5
citaat:
Geplaatst door PeterBrz

Verandert het logo dan ook op de 62? Dus zit je met een oud logo op de 62 die zopas is uitgekomen?!
Niet dat ik 'm heb maar zou wel jammer zijn [B)]



Waarom jammer? Hij heeft rondgeren met het "oude" logo en is dus perfect inzetbaar op de baan. In principe moet je dan elke nieuwe kleurwijziging jammer vinden.

Gottardo

#6
citaat:
Geplaatst door PeterBrz

Verandert het logo dan ook op de 62? Dus zit je met een oud logo op de 62 die zopas is uitgekomen?!
Niet dat ik 'm heb maar zou wel jammer zijn [B)]



Infrabel zal het logo geleidelijkaan invoeren (vanaf 2010).  Dit wil zeggen dat er geen campagne zal komen waarbij van de ?ne dag op de andere alle oude logo's verwijderd en vervangen zullen worden.

Ik vermoed dus dat we een tijdlang bestelwagens met oude en nieuwe logo's zullen zien rondrijden.

Of het ooit zover komt dat men de 62-ers nog zal uitrusten met het nieuwe logo, is dus af te wachten (maar het zal waarschijnlijk zeker niet voor morgen zijn).  Sommige 62-ers zullen misschien al uitgerangeerd worden vooraleer ze het nieuwe logo krijgen.

Mvg,

Gottardo

trainfreak

#7
Sommige 62'ers hebben nu zelfs nog niet het Infrabel logo (het oude, met de landkaart dus)...

Ik denk dat ze dat er enkel opzetten als ze een revisie doen ofzo.
Spoorse groeten
Dimitri

C-rail

#8
Voil?


ERVIN

#9
Ik heb vandaag van een mede-forumlid ook dit logo via mail aangekregen , maar C-rail heeft het hier ondertussen al geplaatst, waarvoor dank.[;)]

C-rail

#10
Daar is dit forum toch voor?
[:D][:D][:D]

Kees-Jan

#11


hier te downloaden als svg (vector) bestand:

http://rapidshare.com/files/320456267/infrabel_new.svg.html

heb je geen mogelijkheid om vectoren te openen op je pc dan niet downloaden want de link werkt maar 10x.

Kees-jan

conducteur

#12
Kun je het bestandje niet op je webruimte zetten?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

nmbs

#13
copy paste, veel sneller, minder ambras

theedooz

#14
Ik vond het oude beter; deze is zo lekker nietszeggend en algemeen.
En overal moet tegenwoordig Engelse tekst bij als slogan... Bah!