Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

interieur LS MODELS I5 Bc

Gestart door itchy, 04 december 2009, 23:20:16 PM

itchy

Dat klopt, als ik het goed heb gaat het over aanpassingen aan de toiletten en installatie van een systeem voor brandbeveiliging of zoiets?
citaat:
Geplaatst door nmbs

Niet echt on-topic, maar toch even melden dat de I6Bc vanaf deze winter in de TRESKI van de NMBS zullen worden ingezet.  Er worden nog enkele aanpassingen gedaan om toegelaten te worden op het Duitse net (specifieke reglementering over nacht- en slaaptreinen aldaar)

Mvg

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

nmbs

citaat:
Geplaatst door itchy

Dat klopt, als ik het goed heb gaat het over aanpassingen aan de toiletten en installatie van een systeem voor brandbeveiliging of zoiets?
citaat:
Geplaatst door nmbs

Niet echt on-topic, maar toch even melden dat de I6Bc vanaf deze winter in de TRESKI van de NMBS zullen worden ingezet.  Er worden nog enkele aanpassingen gedaan om toegelaten te worden op het Duitse net (specifieke reglementering over nacht- en slaaptreinen aldaar)

Mvg





Ja, er moet voor de DB een branddetectiesysteem aanwezig zijn.

Samen met de I6(6 eerste klasse, airco) en I10'en(29 tweede klasse, airco) die 200 gaan mogen rijden ( na aanpassing van de toiletten, de ramen, remschijven en andere schokdempers), zullen we eindelijk weer in comfort over lange afstand kunnen reizen.

bollen neus

@ itchy,  En al begonnen met de verbouwingen van de interieurs van deze rijtuigen?[:)]

[:)]

itchy

Dag Eric, nee nee nog niet begonnen... maar als ik eraan begin zal ik zeker iets tonen.  Moet eerst nog uitvlooien hoe die dingen open te krijgen zijn!
Steven

citaat:
Geplaatst door bollen neus

@ itchy,  En al begonnen met de verbouwingen van de interieurs van deze rijtuigen?[:)]

[:)]

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

bollen neus

@itchy, mails met foto's al gekregen met de verfraaiingen aan de LS modellen?[:)] Meer heb ik er niet gevonden, rest is verdwenen door uitvallen van pc.[:)]
[:)]