Nieuws:

Nu in MSM 251 BAAN: Lisette * Useldange

Hoofdmenu

Ballastwagons

Gestart door ERVIN, 21 november 2009, 17:28:35 PM

ERVIN

Ik heb vernomen dat onderstaande ballastwagons nu ook te koop zijn in HO, waar zijn ze te vinden, en heeft er al iemand deze juweeltjes op zijn baan rijden, en hoe zijn de rij-ervaringen, eventueel mss ook even de prijs van deze wagons??( Dat laatste mag ook via PM , om eindeloze discussies te vermijden)

Alvast bedankt.;)

IMGhttp://i24.photobucket.com/albums/c33/ervingti/grootbedrijf/treinen200.jpg/IMG

dgrr57

Bij Jocadis. De wagons zijn van de merk Mistral. Maar ik ben bang dat ze uitverkocht zijn. Er staat een artikel in MSM 83 ... en dat is al lang geleden, toch voor gelimiteerde uitgaves [:(]

Peter

Het zijn wel mooie wagens om te hebben natuurlijk.
Heeft Piko geen vergelijkbare?
Met vriendelijke groeten
Peter

itchy

ik heb er twee, de belgische, die inderdaad enkel bij jocadis te krijgen zijn (ik denk nog steeds).
er zijn ook versies van de SNCF die wellicht nog makkelijker te vinden zijn en die ook in Belgi? inzetbaar zijn.
geen goedkope wagens, maar wel onwaarschijnlijk knap en zeer fijn gedetailleerd. rij-eigenschappen zijn voorbeeldig. prijs ca 45 euro per stuk.
steven
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

itchy

ERVIN

Bedankt collega's, ik zal nog eens een reisje richting Edingen moeten maken denk ik??[;)]

itchy

dat is een heel eind vanuit mol, best eerst eens bellen denk ik :-)
ik vind de wagens niet meer terug op hun site.
de sncb/sncf versies weet ik nog wel ergens te koop.
steven

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Bedankt collega's, ik zal nog eens een reisje richting Edingen moeten maken denk ik??[;)]

13erke

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Op hun site staat vermeld dat ze voorlopig niet meer leverbaar zijn, een telefoontje naar Edingen en je weet meteen wanneer ze weer binnenkomen.
Ik heb er trouwens ook 2 rondrijden, mooi gedetailleerd en goede rijeigenschappen.

ERVIN

Merci 13erke, lijkt mij idd het verstandigste om eerst een belletje te doen naar Jocadis.[;)]

ronny-vdv

Ik wilde ze deze week aankopen, maar ze zijn weldegelijk volledig uitverkocht.
Maar volgend jaar komt er opnieuw een beperkte reeks uit.

Ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv