hulp gevraagd

Gestart door edwintje, 17 november 2009, 21:20:21 PM

edwintje

hey modelspoorders,;)

ik zit met een groot probleem,ik ben terug gaan inwonen met mijn dochter bij mijn moeder,wegens een echtscheiding,nu wil ik terug zoals ik al zij een modelspoorbaan aanleggen,ik beschik over een lege zolder van 6m op 8m in een rechthoek,maar ik mag er geen gebruik van maken,mijn hart als modelspoorder bloed,zouden jullie kunnen komen met een oplossing voor dit probleem, alle oplossingen zijn welkom.PS ik wil de zolder op mijn kosten helemaal inrichten met alles erop en er aan.hoe pak ik dit probleem aan:(

met vriendelijke spoorse groeten.;)

conducteur

Ik snap het probleem niet? Het is toch een lege zolder? Waarom mag je daar dan niet intrekken? Verder denk ik dat we je niet veel kunnen helpen.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

patatje70

moeilijk Edwin,wij kunnen ons moeilijk uitspreken over je priv?-leven, het enige neutrale argument dat je aan je moeder kan voorleggen is volgens mij het feit dat je de zolder beter isoleert,hetgeen de vewarmingskosten van het huis naar beneden haalt..
laat het even rusten en oefen niet teveel druk uit..je moeder heeft misschien goede argumenten om je dit te ontzeggen...maar dat is 100 procent jullie zaak..

mvg Wim

Michiel

Je zal waarschijnlijk een compromis moeten sluiten, en de inrichting van de zolder zodanig presenteren dat iedereen er voordeel in ziet. Hiervoor kan je 2 richtingen uit: de nieuwe zolder delen, waardoor iedereen profeit heeft van de nieuwe ruimte, of een tegenprestatie leveren, onder de vorm van iets waar de andere leden van het gezin al lang op zitten wachten of super graag zouden hebben of doen. [;)]

en anders speel je op het entiment: "Mama? Uw allergrootste geluk is toch da ge weet dat uw kinderen echt gelukkig zijn, nee?..." [xx(]

groetjes,
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Rochevalien

Al eens aan een modulebaan gedacht? Je kan daar op die zolder wel wat kwijt ?n je kan dat nog gewoon meenemen als je thuis terug
buitenvliegt[;)]


Gerrit

T03

Op je 46ste[:0] terug bij je moeder intrekken, het moet je maar overkomen[V]

SpGr
Marc
"I have a train riding in my brain"

vsb rail

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Al eens aan een modulebaan gedacht? Je kan daar op die zolder wel wat kwijt ?n je kan dat nog gewoon meenemen als je thuis terug
buitenvliegt[;)]


Gerrit



Ja dat is volgens mij ook de beste oplossing!