Nieuws:

Nu in MSM 251 REPORTAGE: Smalspoormodelbouwdagen 2024

Hoofdmenu

machinist On site rail

Gestart door railbusje, 27 september 2009, 19:16:59 PM

railbusje

Voor degenen die nog een job zoeken:
Ken de firma niet en meer info is er niet te vinden op het net:

RANGEERDER-MACHINIST
ON SITE RAIL - Antwerpen, Antwerpen
Interesse ?? Reageer dan snel !! Verwacht: Zeer goed Nederlands secundair onderwijs 3de graad diploma niveau Geen ervaring vereist. Dient in het bezit te zijn van rijbewijs type BE Biedt: Contract Onbepaalde Duur. voltijds volcontinu systeem Vergoeding: (Maandloon) Plaats tewerkstelling: 2030 ANTWERPEN Solliciteren: ON SITE RAIL HOUTDOK 25 A 2030 ANTWERPEN Schriftelijk met cv t.a.v. Dhr. VAN DIJCK PIM Telefonisch contact opnemen met Dhr. VAN DIJCK PIM Tel. 03 270 27 00 Vacaturedatum: 15/05/2009 Datum laatste wijziging: 15/05/2009 Wil je meer info? Neem contact op met een consulent in een VDAB-kantoor of werkwinkel.

B-Cargo

On Site Rail (OSR), bedrijf dat de first-mile / last-mile of beter gezegd, de bedieningen van klanten met spooraansluitingen/kaaien in de Antwerpse haven bediend.
Als ik me niet vergis, een filiaal van NMBS?!

railbusje

Onderdeel van B-cargo dacht ik.
Ze hadden een vacature op de jobbeus van de haven van Antwerpen afgelopen weekeinde.

B-Cargo

ja, tenminste toch een filiaal van de Cargo Group!
ze doen oa ook de bediening van Bully Grenay en te Tergnier voor de treinen in open-acces. (maar dat moet ik nog eens navragen bij de collega's van COC)