Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

Autocad tekeningen

Gestart door n/a, 08 juni 2005, 23:11:39 PM

n/a

Ik werk voor mijn beroep met autocad. Weet iemand ergens een site waar ik voorbeelden van een modelspoorbaan kan vinden in autocad formaat.

Gerolf

Ik kan via coreldraw mijn plan omzetten naar dxf ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

n/a

Als je dat voor mij zou willen doen. DAn heb ik iets om mee te beginnen. Alvast bedankt.

Gerolf

Hou je mailbox in de gaten ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

n/a

Ik heb pijn aan mij ogen van het kijken. (is maar een grapje ).
Ik heb de tekening van de brug ontvangen, maar de tekening van de baan nog niet. jammer
Maar ik denk wel dat ik hem nog krijg.

n/a

Hoi forum leden.

Ik stel deze vraag nog eens, ik ben op zoek naar voorbeelden van banenplannen die gemaakt zijn met het tekenprogramma Autocad.

Ik ga binnenkort weer helemaal opnieuw beginnen na ongeveer 25 jaar.
Dus als iemand zo iets heeft laat mij dit dan even weten.
Ik heb zelf H0mrails merk Fleissman

Groeten Henk

SuSke

En welke versie van AutoCad heb je dan.
Ik heb wel een en ander dat opgezet is in ACad 2006LT
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

MARKLINRIJDER

En ik kan en wil desnoods converteren naar een lagere versie.

@ Gerolf: Een brug in Autocad?  Dat interesseert me.[:D]

Groetjes,

David

bumper

Ik ben bezig aan mijn baanplan in autocad.
Werk met M?rklin rails voor wisselstroom en Roco voor gelijkstroom.
Ik heb alles zelf aangemaakt, daar ik geen programma gevonden heb dat hiervoor bruikbaar is.
Indien U wenst stuur ik mijn tekening gewoon door en kunt U zien of het voor U bruikbaar is.
Geef uw e-mail adres en het komt eraan.
Groeten.
Ludo.
 

Gerolf

citaat:
Geplaatst door MARKLINRIJDER@ Gerolf: Een brug in Autocad?  Dat interesseert me.[:D]
Geen supergedetailleerde tekening, maar de werktekening die ik gebruikt heb voor mijn "Dam"-brug. Ik wil ze je wel mailen.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

n/a

citaat:
Geplaatst door SuSke

En welke versie van AutoCad heb je dan.
Ik heb wel een en ander dat opgezet is in ACad 2006LT



Ik heb Autocad 2006 en 2008. Dit hoeft dus geen probleem te zijn.
Als je zo vriendelijk zou willen zijn, dan hoef ik het wiel niet nog eens uit te vinden.

Groeten Henk

n/a

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

citaat:
Geplaatst door MARKLINRIJDER@ Gerolf: Een brug in Autocad?  Dat interesseert me.[:D]
Geen supergedetailleerde tekening, maar de werktekening die ik gebruikt heb voor mijn "Dam"-brug. Ik wil ze je wel mailen.



Mail mij die maar eens, dan kan ik eens kijken of ik hier iets mee kan.
Alvast bedankt.

Groeten Henk

Gerolf

citaat:
Geplaatst door doodspoor

Ik heb de tekening van de brug ontvangen...
Die had je dan toch al?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

MARKLINRIJDER

Gerolf ik ben kandidaat h?.

Groetjes,

David

Gerolf

benieuwd of het goed aankomt ....
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw