Nieuws:

Nu in MSM 272 TEST: Märklin reeks 17 | L.S.Models 2707 Certus | Piko NS 7501 | P.I.R.A.T.A. NS-nachttrein

Hoofdmenu

I6 rijtuigen

Gestart door PeterBrz, 22 september 2009, 20:41:19 PM

MickeyMouse

citaat:
Ik zie nergens op die pagina's een zoekfunctie staan. Welke zoekfunctie bedoel je dan?

De in uw webbrowser ingebouwde zoekfunctie...

Geert

Jurgen

Ctrl+f, natuurlijk. Niet aan gedacht.
Volgens mij zal ik niet de enige zijn die hier niet aan denkt hoor.

Ik heb het eens geprobeerd en inderdaad, dat werkt. Maar je moet het weten natuurlijk.

Ik zie trouwens dat niet alle I6 rijtuigen vermeld worden op je site. Onder artikelnummer 44657 bijv. zijn er verschillende oplages geweest met telkens een ander rijtuignummer.
Hiervoor kan je de site van Helmut dan weer wel perfect gebruiken want daar staan ze wel vermeld, telkens met rijtuignummer.
Maar ik veronderstel dat je nog alle dagen je site bijwerkt en dat je dit al wist. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dgrr57

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Ctrl+f, natuurlijk. Niet aan gedacht.
Volgens mij zal ik niet de enige zijn die hier niet aan denkt hoor.

Ik heb het eens geprobeerd en inderdaad, dat werkt. Maar je moet het weten natuurlijk.

en als je liever met de muis speelt, heb je ook Edit [click] Find [click] [;)]

citaat:

Ik zie trouwens dat niet alle I6 rijtuigen vermeld worden op je site. Onder artikelnummer 44657 bijv. zijn er verschillende oplages geweest met telkens een ander rijtuignummer.
Hiervoor kan je de site van Helmut dan weer wel perfect gebruiken want daar staan ze wel vermeld, telkens met rijtuignummer.
Maar ik veronderstel dat je nog alle dagen je site bijwerkt en dat je dit al wist. [;)]

Een beetje geschiedenis [:)]

In januari 2006 (wat ga de tijd snel door [:(]) hebben enkele vrienden op TMM beslist hun verzamelingen door te lopen om een zo compleet mogelijk lijst te hebben van al het Belgisch materieel ooit geproduceerd (in schaal H0 (Sorry, Saraan)). Indien mogelijk, met een foto.
Enkele maanden later, wegens 'probleempjes' op het TMM forum werd dit stopgezet [:(][:(][:(]
Omdat ik dat al verloren werk dom vond, heb ik aan de initiatiefnemer op TMM voorgesteld om zijn gegevens op mijn site te zetten. Op het TMM forum was geen oplossing wegens boven vermelde 'probleempjes'.
Ik heb dus aan deze persoon een input programma (waar hij van uit thuis zijn gegevens kan bewerken), een output programma (waarmee jullie die gegevens kunt bekijken) en een database (waar de gegevens worden geschreven/gelezen) ter beschikking gesteld.
Ik speel hier dus alleen de rol van Hosting.
Alle opmerkingen qua gegevens mogen via het email adres die op de site staat aan de verantwoordelijke van de gegevens vermeld worden.