Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

M2 Generator

Gestart door Artologic, 30 augustus 2009, 14:53:57 PM

Artologic

Hallo Iedereen,

Ik heb het hier al eens gevraagd, maar nu ik eraan wil beginnen vind ik het draadje niet meer? Dus bij deze:

Weet iemand hoe en waar ik de alternator bij een m2 rijtuig moet plaatsen?

Mvg
 

dgrr57

HIER staat misschien een antwoord

rixke rail

In aanvulling hierop ... :



Foto komt uit "50 jaar reizigersvervoer"
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Artologic

Eerst en vooral, iedereen bedankt voor het nogmaals reageren :-).

@Dgrr57: De fotos zijn inderdaad nuttig, om te bepalen aan welke kant en op welke plaats ze hangen, zo weet ik het al voor de 1/2de klasse, maar nog niet voor de bagage en de 2de klasse?

@Rixke: Hiermee kan ik heel goed zijn opgehangen en hoe ik ze moet bevestigen, klassefoto!!! Als ze bevestigd zijn stuur ik je zoals beloofd de foto s :-)

Mvg
 

dgrr57

citaat:
Geplaatst door Artologic

Eerst en vooral, iedereen bedankt voor het nogmaals reageren :-).

@Dgrr57: De fotos zijn inderdaad nuttig, om te bepalen aan welke kant en op welke plaats ze hangen, zo weet ik het al voor de 1/2de klasse, maar nog niet voor de bagage en de 2de klasse?



Hummmmmmmm......
Alle foto's goed gekeken [?]

Artologic

Hey Dgrr,

Inderdaad goed gekeken, maar het blijft deels onduidelijk, zo kan ik niet uitsluiten op welke rijtuigen er een of welke 2 generatoren hebben, als het laatste al voorkomt en aan welke kant ze hangen. Die onderstellen zijn nu ook niet het meest propere en dus duidelijkste plekje op zo n m2 [:D]

Mvg
 

dgrr57

citaat:
Geplaatst door Artologic

Hey Dgrr,

Inderdaad goed gekeken, maar het blijft deels onduidelijk, zo kan ik niet uitsluiten op welke rijtuigen er een of welke 2 generatoren hebben, als het laatste al voorkomt en aan welke kant ze hangen. Die onderstellen zijn nu ook niet het meest propere en dus duidelijkste plekje op zo n m2 [:D]

Mvg


1 per rijtuig.
DEZE foto laat duidelijk zien aan welke kant voor de bagagerijtuig en DEZE foto laat zien dat het NIET langs de kant WC is voor het B-rijtuig.
Ik weet niet tot hoever U rijtuigen er correct uitzien, maar als je goed kijkt op de foto's ziet je een uitsparing in de kast waar de generator hangt.

Artologic

Hey Dgrr,

Hiermee kan ik wat. De lima 's hebben helaas aan alle 4 de draaistellen uitsparingen. Maar bij deze weet ik dus waar ze geplaatst (en dankzij rixke rail hoe :-)), waarvoor dank... Binnenkort plaats ik enkele foto s van de resultaten....

Bedankt voor het helpen

Mvg