I-10 Nmbs New look

Gestart door the_gold, 23 augustus 2009, 23:46:26 PM

the_gold

Heb ik iets gemist of zijn deze rijtuigen al uitgebracht?
Ik dacht dat Ls deze ging uitbrengen maar ik zag al een enkele keren de oranje versie. Iemand meer info?

groetjes

B-Cargo

ik dacht die toch al van ROCO te hebben gekocht? 2 HV 2de klasse (verschillende nummering) en 1 HV 1ste klasse!

itchy

Dat is de I6. LSM gaat de I10 uitbrengen. Meest in het oog springende verschil tussen beide rijtuigtypes zijn de zijschorten die de onderdelen die onder de bodem van het rijtuig hangen, verbergen. Bij de I6 zijn deze er wel, bij de I10 niet.
Steven

citaat:
Geplaatst door B-Cargo

ik dacht die toch al van ROCO te hebben gekocht? 2 HV 2de klasse (verschillende nummering) en 1 HV 1ste klasse!

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Jurgen

De I10 rijtuigen zijn al een keertje uitgebracht ten tijde van de samenwerking met Heris.
Toen zijn alle varianten op de markt geweest, inclusief de Memling en New Look.

Er zou een nieuw verbeterde oplage komen. De vraag is alleen wanneer? Laat ze eerst hun andere modellen maar rustig uitleveren.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

the_gold

Oke bedankt, dan wacht ik nog even om mijn sleep uit te breiden.
Het andere verschil is ook de kleine raampjes die je kan open zetten juist? Ik vroeg me af of de I-6 dan moderner is dan de I-10 of later gebouwd is?

Ps, zijn deze rijtuigen dan met een middengang of nog altijd met compartimenten? Ik heb al heel lang niet meer in zo eentje gezeten...

rixke rail

citaat:
Geplaatst door the_gold

Oke bedankt, dan wacht ik nog even om mijn sleep uit te breiden.
Het andere verschil is ook de kleine raampjes die je kan open zetten juist? Ik vroeg me af of de I-6 dan moderner is dan de I-10 of later gebouwd is?

Ps, zijn deze rijtuigen dan met een middengang of nog altijd met compartimenten? Ik heb al heel lang niet meer in zo eentje gezeten...

Ik begin het nu wel ?cht beu te worden, maar vooruit dan maar ! [:(!]
Zie HIER voor de gevraagde info ! Ze staan er beiden tussen !
Modelspoorse groeten,
Eric.
Edit :
de I-10 heb je in 2 versies :
- met airco : volle vensters
- zonder "  : openschuifbare vensters
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

the_gold

Ik dacht dat een forum was om over zo iets te discussieren?
Niet slecht bedoelt Rixke maar als u het 'Beu' word dan verwacht ik ook geen reactie..

Itchy en Jurgen, bedankt!

Michael

Het valt mij op dat sommigen hier op het forum snel ge?rriteerd raken, toch bedankt voor de informatie link.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

treinliefde

Dat zal aan de warmte liggen zeker [:D]

ERVIN

@Rixke, wat begin je beu te worden??[:I]

rixke rail

citaat:
Geplaatst door ERVIN

@Rixke, wat begin je beu te worden??[:I]

Dat ons werk (want het is vooral Patrick Tassignon, die het grootste werk doet, ere wie ere toekomt) blijkbaar serieus veronachtzaamd wordt ! [:0]
Ik verwacht niet van elke nieuwkomer, dat hij of zij direct de weg daarheen vindt, maar mensen die hier al geruime tijd zitten, zouden dus beter moeten weten !
De link staat trouwens in mijn handtekening !
Ik wil de gemoederen niet oververhitten, vermits we het toch over de warmte hebben, maar ik vind dat idd. vrij irritant !
Maar het ligt volledig aan mij hoor !
Mag ik dan even stoom afblazen, om in spoorwegtermen te eindigen ?
Kunnen we nu dan terug on-topic ofwel dit draadje afsluiten ?
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

ERVIN

Natuurlijk mag jij wat stoom afblazen , je hoeft echt niet die "ellendige" zoekfunctie te gebruiken om iets te vinden hoor, er zijn hier genoeg draadjes waar je allerhande informatie kan terug vinden.

Ikzelf raadpleeg jullie , trouwens prachtig, naslagwerk heel regelmatig, en daar is echt h??l veel op terug te vinden.

Dus wie zoekt, die vindt.[;)]