Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

Slooppremie

Gestart door PaulC, 11 augustus 2009, 21:13:43 PM

PaulC

In navolging van de automobielindustrie.

Als je bij Roco een nieuwe lok koopt met een minimumwaarde van 150,00 ? krijg je 25,00 ? "slooppremie" als je een oude lok van eender welk merk inlevert.

verder info op de Roco-website

Paul

janjozef

ik heb nog een paar heel oude lima's,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

ERVIN

Ik ook , en nog een hele oude Fleischmann, dus die zullen hier wellicht gaan vertrekken dan.

AtMoPo

Veel Belgische handelaars doen (nog) niet mee met deze actie.
Slechts 3.

http://www.roco.cc/fileadmin/downloads/PDFs/haendler.pdf
AtMoPo

ysbeer

Let wel op.
De korting is over advies prijs.
Met enige lichte druk is (in nederland)10 procent korting makkelijk te krijgen.
Bij een lok van 150 euro= met korting 135 en via roco 125.
Je moet wel een hele oude lok hebben als die op ebay geen 10 euro meer op brengt.
Boven de 250 euro is het zo zie zo al beter om de handelaars korting te bedingen.
wim

hobbyist

Ik vind het zonde om oude locs weg te doen. Ik bewaar alles. Indien er iemand is die defecte of onvolledige locs weggooit mag mij altijd een pm sturen.

Jurgen

Ik zie het nut niet om mijn oude locs af te geven.

Ik heb hier nog een werkende Lima loc staan, die komt uit mijn allereerste startset die trouwens nog steeds volledig is. Dat is voor mij pure nostalgie en die loc gaat voor geen geld ter wereld weg. Zelfs de overweging om hem om te bouwen voor 3-rail is nooit in me opgekomen.

De 2 Fleischmann locjes van mijn vader zullen net hetzelfde lot hebben als mijn Lima, gewoon in de vitrine blijven staan.
Als ik dan weer eens mijn oude Lima sporen bovenhaal kunnen deze locs nog eens hun rondjes doen. Af en toe lekker nostalgisch doen moet kunnen nietwaar?

Het is natuurlijk wel een mooie stunt van Roco. Maar ik zal dan wel ? 25 meer betalen als het moet.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

JanD

Als je je realiseert dat Rooc recentelijk de adviesprijzen met 15% verhoogd heeft, wordt deze aanbieding nog grappiger: ( voorbeeld)
15%+150 euri is 172,50, nu weer 25 eraf: reeel terug voor je oude locje: 2,50. Tel uit je winst....
JanD

Gerolf

... en dan heb je het over een goedkope Roco [;)]
Ik zal mijn oude spullen wel trachten op te lappen, of gebruiken bij de model-schroothandel [:I]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw