Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

een betoging

Gestart door conducteur, 16 juli 2009, 16:50:32 PM

conducteur

... wordt de blikvanger van mijn minibaantje. Ik zal naar schatting  200 }:) preisertjes moeten schilderen. Alleen weet ik niet hoe ik die protestborden enz. zal moeten maken. Weet iemand raad?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

ysbeer

#1
citaat:
Geplaatst door conducteur

... wordt de blikvanger van mijn minibaantje. Ik zal naar schatting  200 [}:)] preisertjes moeten schilderen. Alleen weet ik niet hoe ik die protestborden enz. zal moeten maken. Weet iemand raad?


gewoon printen,de handgeschreven borden eerst groot op a4 en dan scannen en verkleinen.
Maak er ook een met"wij eisen mooi weer"
wim

ERVIN

#2
citaat:
Geplaatst door ysbeer

Maak er ook een met"wij eisen mooi weer"
wim



Is het dan in Nederland geen mooi weer???

Hier is het anders lekker warm hoor.[:p]

hobbyist

#3
het ligt er aan welk periode (gebruikte voertuigen bv de jaren 70) en welke reden van betoging. Bij een boerenbetoging kun je uitbeelden met kolomme tractoren, zo heb je allicht minder preisserianen nodig en kun je zelfs dieren gebruiken. typ maar eens betogingen in op google ( foto's) en ziet veel resultaten.

ruben13

#4
je kan misschien ook de politie er bij zetten om alles onder controle te houden .

chef garde

#5
en vooral nie vergeten wat foto's van de betoging op het forum te plaatsen!!

Pol

#6
Het wordt trouwens ook helemaal interessant als er een paar straten verder een "tegenbetoging" aangewandeld komt! Dat in combinatie met oproerpolitie! Succes verzekerd![:p]
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

marctje

#7
de maker zei dat er 500 betogers waren, de preiser politie hield het op 200
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

dirkske

#8
Friese ruiters, waterkanon, oproerbrigade,...[:D]
Je weet maar nooit h?[8D]
Je eigen baan, je eigen wereldje!

Roderik

#9
Maak er een vakbondsbetoging van. Dan heb je maar 3 kleuren nodig: rood, blauw en groen...[:D]
Always be modelling!

conducteur

#10
Ik had een idee van een betoging te doen tegen de burgemeester van het dorp omdat hij daar een grote weg wou door aanleggen, en dat die weg de rust ging verstoren. En inderdaad de nodige politie om het in bedwang  te houden.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

janjozef

#11
Persoonlijk zou ik dan een witte mars organiseren, of een tegen kernenergie of een andere grote betoging. Een plaat grijs schilderen, tienduizend preisermannetjer erop en om spoorweggerelateerd te zijn vanachter een stukje rangeerspoor en je plaat is af, en wil je winnen dan nog zeven politiewagens met zwaailichten en een echt werkend waterkanon. Niet te vergeten de houten schilderijkader errond.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

factageklerk

#12
Jaja , ik kan mij sommige dingen hiervan inbeelden[:D]

citaat:
Geplaatst door janjozef

Persoonlijk zou ik dan een witte mars organiseren, of een tegen kernenergie of een andere grote betoging. Een plaat grijs schilderen, tienduizend preisermannetjer erop en om spoorweggerelateerd te zijn vanachter een stukje rangeerspoor en je plaat is af, en wil je winnen dan nog zeven politiewagens met zwaailichten en een echt werkend waterkanon. Niet te vergeten de houten schilderijkader errond.

Jan

 

conducteur

#13
...maar bovenstaande idee?n zal ik in overweging nemen. Vooral die tegenbetoging lijkt mij een leuk idee...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

rixke rail

#14
Rian, als U de betoging nu eens uit een zijstraat laat komen, en daar als achtergrond een foto van een betoging op plakt, hoef je er niet eens zoveel te schilderen ! (Op Google maar lieftst 36.800 hits voor foto's betogingen; er moet er toch ??n tussen zitten, die kan dienen ?)
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN