Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * RĂ¼gen kustbaan

Hoofdmenu

Blauwe 5174

Gestart door Dren, 10 juli 2009, 17:27:06 PM

Dren

Vandaag gespot voor de tractiewerkplaats van Antwerpen noord.
De 5174 in de kleuren lichtblauw en wit ( zelfde kleurstelling als de experimentele 5001 ) heb er geen foto's van want ze hadden hem netjes verstopt tussen een hoop traxxen. Iemand meer info hierover ? Mss een museumloc?

Jurgen

Gewoon klaargemaakt voor de verkoop aan Ventura in Itali? waar de loc een tweede leven zal beginnen.
Meer moet je er niet achter zoeken. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ERVIN

De 5174, is die ook al verkocht, spijtig, deze loc ( nummer) heeft altijd een speciaal plaatsje gehad bij mij, ik ben ??n keer mogen meerijden met een 51er, en dat was, jawel... de 5174.

Ik ga je missen jongen.[:(]

the_gold

Daarnaast krijgt hij wel een nieuw leven en zal niet verschroot worden dus eigenlijk vind ik het wel goed.


Jurgen

Ik heb de info van de site B-Foto gehaald, daar staat vermeld dat de loc verkocht is aan Itali?. Ik verondersteld dat die info nog wel klopt.

Er zijn al enkele 51'ers bewaard hier (5149, 5120, 5166, 5183,...) dus ik denk niet dat er nog veel extra gaat bewaard worden. Als je er zelf 1 wil bewaren, dan kan je nog steeds 1 kopen. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Lukas

Hoi,

Op //www.railpassie.orgstaat er een foto van de blauwe 5174.

Lukas
LEVE HLR 73,74 EN 82

chef garde

Knap gereviseerd, lelijk kleur (maar das dan mijn smaak ...).  Misschien kan de nmbs er een paar reviseren van die 51, met die koperdiefstallen van de laatste maanden ...  Dan zijn er wa locs in reserve die wel kunnen passeren!