Nieuws:

Nu in MSM 251 BAAN: Lisette * Useldange

Hoofdmenu

I6 Bc10 met dubbeltractie 23

Gestart door the_gold, 26 juni 2009, 17:59:53 PM

the_gold

Iemand een idee wat een sleep van rond de 8 I6 Bc10 rijtuigen met een dubbeltractie 23 in Brugge deed gisterenmiddag?

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

trainfreak

Spoorse groeten
Dimitri

B-Cargo

deze namiddag rond kwart voor drie stond deze sleep met die 23'ers in treinschakeling te Leuven bundel-P..
vraag het me ook af?!

nmbs

Heel sterk vermoeden dat het om een extra trein naar de kust gaat...

Mvg Stephane

conducteur

En een treinschakeling van 5 motorwagens 41/42 met bestemming Neerpelt hier in station Blankenberge? Ook een extra trein?

...en een HLE 21xx met M5 in bordeaux? Ik dacht dat die werden omgeschilderd en van een omvormer voorzien?
Zaal Forum

trainfreak

citaat:
Geplaatst door conducteur

En een treinschakeling van 5 motorwagens 41/42 met bestemming Neerpelt hier in station Blankenberge? Ook een extra trein?

42 is al enkele jaren buiten dienst..
Die met 5 41'ers is een ICT trein Neerpelt-Blankenberge.

citaat:

...en een HLE 21xx met M5 in bordeaux? Ik dacht dat die werden omgeschilderd en van een omvormer voorzien?

Die worden inderdaad omgeschilderd, maar dat is niet op 2 dagen gedaan he[;)]

Spoorse groeten
Dimitri

conducteur

citaat:
Geplaatst door trainfreak

citaat:

42 is al enkele jaren buiten dienst..
Die met 5 41'ers is een ICT trein Neerpelt-Blankenberge.

citaat:

Die worden inderdaad omgeschilderd, maar dat is niet op 2 dagen gedaan he[;)]

Een extra toeristentrein zeg maar
Zaal Forum

chef garde

Trijdt vol van de extra's, richting kust, Oostende en Blankenberge ...  M6 tussen Antwerpen en Oostende, en nog zeggen dat de nmbs niks doet voor reizigers.  Wij rijden de "mooi weer bullettins", zo heet dat bij ons.  Extra treintjes om het volk van en naar de kust te voeren om de normale treinen te ontlasten.

Anarchy

citaat:
Geplaatst door chef garde

Trijdt vol van de extra's, richting kust, Oostende en Blankenberge ...  M6 tussen Antwerpen en Oostende, en nog zeggen dat de nmbs niks doet voor reizigers.  Wij rijden de "mooi weer bullettins", zo heet dat bij ons.  Extra treintjes om het volk van en naar de kust te voeren om de normale treinen te ontlasten.

Idd, ik heb gisteren ook IC en ICT treinen tussen Brugge en Knokke moeten doen [:)]

the_gold

Vandaag een 30 met I-6, luxemburgse en franse rijtuigen en met een bardisco er tussen, Te brugge. Was leuk om nog eens zoiets hier te zien.

doomslu

citaat:
Geplaatst door the_gold

Vandaag een 30 met I-6, luxemburgse en franse rijtuigen en met een bardisco er tussen, Te brugge. Was leuk om nog eens zoiets hier te zien.

Was misschien de "Blankenberge expres"? Ben je zeker dat er Franse rijtuigen tussen zaten en dat het geen Luxemburgse waren? De CFL heeft nu ook Corail-rjtuigen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

the_gold

Geen idee.. Ze hadden allesinds groene deuren.

B 52

"Iemand een idee wat een sleep van rond de 8 I6 Bc10 rijtuigen met een dubbeltractie 23 in Brugge deed gisterenmiddag (26/06/2009)?"

Eventjes uit het hoofd:
dat was ??n van de drie of vier ingelegde schooltreinen.  Deze combinatie vervoerde studenten uit het Luikse naar Oostende en terug.