Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

LS Models - AM08, AM09, Thalys, ...

Gestart door B-Modelbouw, 11 juni 2009, 13:16:24 PM

B-Modelbouw

Als ik het prototype van de SNCF - AGC zie op de site van LS Models
(Mooie dakpartij - balgen tussen de rijtuigen - ...)
dan moet het ooit toch wel eens mogelijk zijn dat ze volgende NMBS modellen eens op de markt brengen in verbeterde versie ...
- AM08 (Vierdelige Varkensneus)
- AM09 (Tweedelige Sprinter)
- Thalys  (10 delig ???)

We mogen eens dromen, maar als we 't nu ook een zeer lief aan Daniel of Alain vragen, misschien komen ze er dan wel eens
( ;o) 2015 ???)...  

Bij deze een vriendelijke glimlach richting oostkantons, meer bepaald Sourbrodt met een grote wens.

cyberbeast

Als ze bij LS ooit een TGV maken, koop ik die met mijn ogen dicht. Een aankondiging is genoeg om naar de winkel te rennen :p
Voor andere modellen heb ik meer geduld ^^

De kosten om een TGV in H0 te maken zullen ook wel navenant zijn als ze dezelfde kwaliteit aanhouden als hun andere modellen.
 

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

cyberbeast

De kosten om een TGV met 10 bakken te ontwikkelen in vergelijking met een gewone lok zullen ook wel beduidend hoger zijn.

Overigens heb ik bij de HST's in model steeds weer dat plastic-gevoel en het goed-geprobeerd-maar-net-niet-gevoel. Vooral bij de ICE's maar daar zal de witte kleur met rode streep wel mee te maken hebben. Bij vb de 13 en de 27 van LS had ik dat niet.
 

Jurgen

Ik vind de Lima TGV's en Thalyssen toch niet mis hoor. Ik heb al dikwijls met een doos van een hobbymodel in mijn handen gestaan, maar kan er zelf niks mee doen, ik heb het 3-railsysteem. Ik weet het, ze bestaan voor M?rklin, maar ik heb ze nog nooit gevonden. Hoeft ook niet, zo'n model is toch te lang voor mijn baan.

Wat het voorstel voor de Belgische treinstellen betreft, laat maar komen. Maar niet te snel, voor 2010 staat er al een treinstel op het programma. Daarna is mijn geld op. [:D]

Verder laat ik het gewoon over aan de fabrikanten. Er komt al genoeg op de markt, ik ben geen vragende partij om nog meer te laten produceren. Alles op zijn tijd.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ERVIN

@B-Modelbouw, ik kruip samen met U in bed en we dromen er samen over, ok???[:o)]

Ik heb een volledige ICE3 van Piko, ziet er niet alleen super uit, rijdt ook super, nu nog een Thalys met hetzelfde niveau en ik ben content, die varkensneus zie ik anders ook wel zitten, ach, we zullen nog maar even verder dromen zekers??

B-Modelbouw

't Hoefd niet bij dromen te blijven ...

LS-Models speeld ook al met het idee, een ruggesteuntje van de eindgebruikers (wij dus) kan hen misschien over de meet trekken het mee op de rol te zetten (termijnen blijven onduidelijk).


SuSke

Voor de varkenssnuit en de sprinter ban ik ook wel te vinden.
Dat ze deze bij LS maar op de planning zetten.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Anarchy

Sprinter en 800 mag er van mijn part zeker komen.