Nieuws:

Nu in MSM 247 BAAN: Niek's laatste baan

Hoofdmenu

I 4 rijtuigen

Gestart door Kees-Jan, 12 mei 2009, 22:41:44 PM

Kees-Jan

Vraag: wie weet welke I 4 rijtuigen (ws de groene) er tot naar Berlijn en verder reden richting oosten?

Ik ben op zoek naar foto's er van voor mijn treinsamenstellingen voor mijn Berlijn baan. Het lijkt me namelijk leuk om tp III en tp IV Belgisch materiaal er op te kunnen laten rijden (ws zal ik ze zelf wel moeten maken).

Graag en paar foto's dus liefst in kleur.

Kees-Jan

Kees-Jan

Niemand? Ook geen foto's van het LS model (ooit gemaakt bij volgens mij Jocadis?)

Er staan wat verwijzingen in een boek wat ik heb over internationale treinen in de DDR en aangezien mijn baan het thema DDR heeft ben ik er op zoek naar.

Nog even voor de duidelijkheid: Het is GEEN project om geld mee te verdienen waar ik de foto's voor zoek: het is voor een priv? project voor mijn eigen verzameling.

Kees-Jan

NB kant en klaar zou ook mooi zijn natuurlijk dat zou me veel werk schelen namelijk.

rixke rail

Volgens mij reden de I4 in Duitsland slechts tot K?ln (Oostende-K?ln), hoor Kees-Jan !
Kijk eens op de site van LSModels bij "Treinsamenstellingen" !
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

nmbs

citaat:
Geplaatst door rixke rail

Volgens mij reden de I4 in Duitsland slechts tot K?ln (Oostende-K?ln), hoor Kees-Jan !
Kijk eens op de site van LSModels bij "Treinsamenstellingen" !
Modelspoorse groeten,
Eric.



Is wel niet echt het Oosten, maar je kan er mss wel iets mee doen. Ben er niet zeker van of er ooit I4'en in de samenstelling naar Kopenhagen zaten...Oranje I6'en wel, en ik denk ook I4'en, maar ben er niet zeker van....  Ik denk dat die trein indertijd toepasselijk "Viking-Express" heette...[:p]  Nee, het is geen grap btw

Mvg Stephane

Kees-Jan

Is er nu echt niemand die een groen rijtuig heeft staan voor enkele foto's?

kees-Jan

Peter

Hallo Kees-Jan

Ik denk dat je meer succes zal hebben op een van de goede Duitse forums.
Met vriendelijke groeten
Peter

Kedeng Kedeng

Hallo Kees-Jan,

Ik heb je een mail gestuurd (wel niet over dit [:I], maar over de G2000)

Kun je mij is terug mailen want tis eigenlijk wat dringend.

Kees-Jan

citaat:
Geplaatst door Peter

Hallo Kees-Jan

Ik denk dat je meer succes zal hebben op een van de goede Duitse forums.



jaja......................[?]

Kees-Jan

(Chinees eten haal ik meestal bij het Griekse restaurant omdat daar zo'n leuke mevrouw uit Lapland werkt die vloeiend japans spreekt).

Jurgen

Had ik hem gehad, dan was hij al lang geplaatst geweest.
Helaas ben ik geen fotograaf en ik heb de tijd van de groene I4-en niet meer meegemaakt (denk ik), dus kan ik niet helpen.

Heb je al eens op Beneluxspoor rondgevraagd? Misschien zit daar iemand die je kan helpen. Of ons franstalige forum, je weet maar nooit.
Ik probeer maar te helpen h?. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Peter

citaat:
jaja......................

Kees-Jan



Ik probeer maar te helpen h?. Zoveel moeite is een mailtje versturen nu ook weer niet[:D][:D][:D]

Met vriendelijke groeten
Peter

Gerolf

@ Peter: plaats die link toch gerust hier [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Kees-Jan

Uh ja dus een Belgisch rijtuig is beter te vinden op een "goed" Duits forum ipv hier? Is dit toch niet een slecht Belgisch forum?

Ik snap het niet meer dus bedankt voor de moeite allemaal.

sch?ne gru?e,

Kees und Jan [:o)]

Rochevalien

Kees -Jan,ik kan eventueel wat foto's (zwart wit)inscannen van 2 I4's proto in tijdperk 3 livrei(groen) en in tijdperk 4 in railtour uitvoering.Heb je daar wat aan?
Die foto's komen uit het boek "50 jaar reizigersvervoer" uitgave GTF.
Daar staat bv ook een nummerlijst in.
Ik zal ook eens checken of ik daar zelf geen foto's van heb maar dat zal voor morgen zijn.

Gerrit

Kees-Jan

Graag Gerrit,

dank u!

Kees-jan

dgrr57

citaat:
Geplaatst door Rees-Cees

Uh ja dus een Belgisch rijtuig is beter te vinden op een "goed" Duits forum ipv hier? Is dit toch niet een slecht Belgisch forum?

Ik snap het niet meer dus bedankt voor de moeite allemaal.

sch?ne gru?e,

Kees und Jan [:o)]



In het frans gezegd : Cool, Raoul [:D][:D][:D][:D]

Hieronder de enigste kleurfoto in mijn bezit van een I4 (en ja, de foto is weer al niet van mij [:(] )



En nog iets : ik ben nooit naar Berlijn geweest, dus kan ik u niet helpen met het tweede deel van uw vraag [;)]