Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

De klassiekjes verdwijnen!!

Gestart door chef garde, 30 april 2009, 17:18:11 PM

2012

In oostende staan der veel, allemaal gekoppeld aan elkaar, en dan hebben ze één rijtuig (van een stel) aan de ene kant losgemaakt en aan de andere kant gekoppeld van de reeks gekoppeld, zo heeft men een ganse trein stellekes met aan elke kant een schroefkoppeling, zo kan men ze met een locomotief weg slepen zonder noodkoppeling te moeten gebruiken.

OlivierV

Op het rangeerterrein van Gent-Zeehaven staat er ook eentje op de manier beschreven door Kurt. Althans, een dikke maand geleden, of het er nog staat weet ik niet. Maar je kan het zien staan vanaf het wandelpad/dienstpad dat langs de bundel loopt.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 02 december 2013, 10:10:48 AM
Maar je kan het zien staan vanaf het wandelpad/dienstpad dat langs de bundel loopt.
Mag je daar lopen ? Groeten Peter ;)

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 december 2013, 15:12:28 PM
Citaat van: OlivierV op 02 december 2013, 10:10:48 AM
Maar je kan het zien staan vanaf het wandelpad/dienstpad dat langs de bundel loopt.
Mag je daar lopen ? Groeten Peter ;)

- Ik heb daar al mensen zien joggen.
- Veel Gentenaren fietsen er ook langs.
- Liefhebbers van treinen wandelen er ook wel eens langs.
- Idioten op een skateboard tsjezen er ook wel eens langs.
- Dienstwagens van de NMBS/Infrabel rijden er ook langs.

=> niemand klaagt echt over elkanders passages en zolang ge niet gelijk een gek op 't spoor staat te dansen is er wat mij betreft geen gevaar. Denk zelfs dat het eerder veiliger is langs daar te fietsen/gaan als je in Gent-Zeehaven werkt dan dat je langs Sint-Amandsberg gaat waar veel verkeer is.

Groeten
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan