Nieuws:

Nu in MSM 272 REPORTAGE: Railtour Dms met bijzondere inrichting

Hoofdmenu

Tweede Minibaantjeswedstrijd (2010)

Gestart door Gerolf, 17 april 2009, 11:29:23 AM

doomslu

citaat:
Geplaatst door conducteur

Wegens herschikkingen in de garage moet ik mijn baan noodgedwongen onder een hangende kast plaatsen, het enige probleem is dat het spoor dan op 70 cm boven de grond staat, wat erg laag is, maar als je op een stoel zit een aanvaardbare hoogte. Zou het mogelijk zijn om stoelen te voorzien op de tentoonstelling? Of moet ik speciaal heel mijn constructie gaan aanpassen om voldoende stevige, hogere poten te monteren?

De meeste mensen gaan jouw baan staand bekijken. Het staat je uiteraard vrij de hoogte zelf te kiezen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

b-shunting

ik heb ook nog een vraagje aan de jury: mijn treinbaan heeft 2 aansluitingen(aan elk eind)
als ik dan mijn 2 minifidlleyards opstel is het langer dan 2,5 m
maar als ik de diagonaal neem van het vierkant lukt het wel
mag dat ? [?]
minibaantje tp 4,diesel

doomslu

citaat:
Geplaatst door b-shunting

ik heb ook nog een vraagje aan de jury: mijn treinbaan heeft 2 aansluitingen(aan elk eind)
als ik dan mijn 2 minifidlleyards opstel is het langer dan 2,5 m
maar als ik de diagonaal neem van het vierkant lukt het wel
mag dat ? [?]

Het project past binnen een vierkant van 2,5 m x 2,5 m? Ja, dan is 't OK! [;)]

ricky

conducteur

Nog een praktisch vraagje voor mij en de andere deelnemers: over hoeveel elektrische aansluitingen beschikken wij, of moeten we zelf zorgen voor de nodige verdeeldozen?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Gerolf

Ga ervan uit dat je 1 stopkontakt hebt, Rian. Voor aftakkingen zou ik zelf zorgen, als ik jou was.

ps: Iets geduldiger zijn bij het knopje "nieuwe reactie plaatsen" - je had driemaal hetzelfde gepost [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

conducteur

De deadline nadert met rasse schreden, en dus nog maar enkele praktische vragen: tot wanneer zijn wij welkom op vrijdagavond? Wanneer worden wij 's morgens vroeg verwacht? Of zal Luc ons daar nog voor mailen?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

doomslu

citaat:
Geplaatst door conducteur

De deadline nadert met rasse schreden, en dus nog maar enkele praktische vragen: tot wanneer zijn wij welkom op vrijdagavond? Wanneer worden wij 's morgens vroeg verwacht? Of zal Luc ons daar nog voor mailen?

Volgende week komen alle inlichtingen in de bus, Rian. Beloofd! [;)]

Roderik

Even aan de boom schudden hier! Nog 10 dagen mannen...
Morgen nog 9. En dan nog 8. Om nog maar te zwijgen van nog 7 de dag erna... [:D]

Veel succes iedereen!

http://www.youtube.com/watch?v=50A9wjJ40Dk&feature=related
Always be modelling!

doomslu

citaat:
Geplaatst door Roderik

Even aan de boom schudden hier! Nog 10 dagen mannen...
Morgen nog 9. En dan nog 8. Om nog maar te zwijgen van nog 7 de dag erna... [:D]

Veel succes iedereen!

http://www.youtube.com/watch?v=50A9wjJ40Dk&feature=related

Ja, het wordt spannend!

We moeten helaas constateren dat er heel wat mensen afgehaakt hebben. Dat is goed nieuws voor de overblijvende deelnemers, want die maken natuurlijk meer kans op een mooie prijs. [;)]

Als coordinator van de wedstrijd vind ik het wel frustrerend dat een groot aantal mensen niet de moeite doen om op mails te antwoorden, zodat we in het ongewisse zijn over het aantal deelnemers. [xx(]

En toch ook een oproep aan diegenen onder jullie die de expo gaan bezoeken. Doe mee aan het verkiezen van de winnaars, door middel van je toegangsticket. Vorige keer waren er hier een aantal die schreven dat ze niet hadden gestemd omdat de keuze te moeilijk was. Vergeet niet dat heel wat niet-kenners WEL stemmen en dus vind ik dat jullie dat ook moeten kunnen! [;)]

Allez, we zijn uiterst benieuwd naar de pareltjes die er gaan zijn. [:p]

Roderik

citaat:
Geplaatst door doomslu
We moeten helaas constateren dat er heel wat mensen afgehaakt hebben.

Oei! Hoe veel blijven er dan nog over?
Always be modelling!

vanmiegroet

sorry voor mijn vraag maar wanneer is de volgende minbaantjes wedstrijd?

doomslu

@roderik: op het ogenblik heb ik 16 personen die bevestigd hebben.

@vanmiegroet: laat ons even van deze editie genieten en daarna overleggen wat het in oktober 2012 wordt, minibaantjes-wedstrijd of iets anders???

martintje

Luc, ik heb vorige keer ook niet gestemd, maar niet omdat ik niet wilde, maar omdat ik niet in de gaten had dat het stembiljet op de achterzijde staat van de inkomticket.
Stom van mij natuurlijk, maar ik duw een kaartje nadat ik het krijg weg in mijn zak, en kom ik pas weer tegen als de broek aan de lijn te drogen hangen.
Aangezien ik ook een beursje organiseer hebben mensen de hebbelijkheid te menen te klagen over andere evenementen tegen de organisatie van een ander evenement, zal je wel bekend voorkomen :), Maar hierdoor kreeg ik dit dus van veel mensen te horen..... "niet gezien, kaartje weggestopt"
Misschien is het handig als julie al buiten goed aangeven het kaartje te gebruiken, eenmaal binnen en iedereen zit met zijn neus tegen de deur gedrukt tot ze naar binnen mogen is het eigenlijk al te laat om het aan te geven
En af en toe omroepen kan ook geen kwaad:)
Mvg Marty

doomslu