Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Tweede Minibaantjeswedstrijd (2010)

Gestart door Gerolf, 17 april 2009, 11:29:23 AM

Dirky

minibaantje gesloopt... geen Dirky-baan in 2010

evan

Luc,

Ben je mailtje niet vergeten, maar ik weet nog steeds niet of ik er mee doorzet. De minibaan is al wel reeds actief maar ik moet zo stilaan aan de scenery beginnen en heb geen tijd.
Momenteel ligt de hobby naar mijn normen zo goed als stil!!!
Echt niets voor mij, maar de job en andere zaken dringen zich op :-(

Ik laat zeker van me horen.

Zonnige groeten,

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Rochevalien

De prijzen worden ,nog altijd ,gegeven aan de eindmeet.Maar dan moet je die nog w?l halen natuurlijk[;)] De wereldbeker voetbal ?n de lange ,hete zomer die nog voor ons ligt zullen nog voor een lastig parcours zorgen [}:)]Moge de beste winnen[;)]

b-shunting

zou ik eens mogen vragen wat die prijzen zoal zijn[;)]
minibaantje tp 4,diesel

Gerolf

Geen idee. Vorige keer was er een prijzentafel, waar men als eerste, tweede, ... mocht kiezen.
Ik herinner me dat het tweetje van Jocadis als eerste weg ging.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

René

Met steeds meer afvallers en uitstappers nemen de kansen wel toe. [:D]
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

marctje

hier ook hetzelfde liedje op tijd begonnen, professionele problemen --> onstlag, bij het vrouwtje professionele afrekening door een gast die naast zijn schoenen is beginnen lopen --> ook ontslag, resultaat: herziening van de financi?n; dus geen minibaan wedstrijd dit jaar voor marctje
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

modeltreinbart

Beste luc , sorry voor mijn nogal late reactie maar ik ben volop in de strijd nu, heb enkele maanden niets kunnen doen, wegens mijn verhuis om terug op eigen benen te staan en mijn werk maar het komt in orde. Hoop ik.
Mijn fabriek neemt al redelijk progressie , maar ik ga jullie laten , medemensen want, there is a project to build off
trambaantje van Gent te volgen op dit forum.

conducteur

En wij gaan er vanmiddag aan beginnen[^]
Zaal Forum

conducteur

Het houtwerk van de 1ste module is bijna af, morgen ga ik dat afwerken en beginnen aan de tweede, waar ik iets meer mijn hersenen voor nodig zal hebben, omdat die wat moeilijker te bouwen is. Ik zal dan een foto maken, maar nu maak ik me klaar om naar de Dwarsliggers te gaan[:D]
Zaal Forum

b-shunting

moeten jullie nog beginnen ?!?

ik ben al bijna klaar !

minibaantje tp 4,diesel

conducteur

zaterdag en zondag en gedeeltelijk maandag heb ik het houtwerk gedaan, maandag al wat sporen gelegd en elektrisch aangesloten, dinsdag was ik technisch werkloos omdat de winkel niet open was en ik dringend railverbinders nodig had, nu bezig met sporen leggen en de gaten maken voor die verdomde peco wisselaandrijvingen[}:)]. Morgen nog een wisselaandrijving plaatsen en dan zijn de sporen klaar om ze te ballasten. En dan nog een week doorwerken aan het landschap en het is klaar. Moet wel toegeven dat ik sinds zaterdag van 8 u tot 12 u en van 13u tot 15u  en van 7 u 's avonds tot rond tien uur heb (door)gewerkt.
Zaal Forum

conducteur

Wegens herschikkingen in de garage moet ik mijn baan noodgedwongen onder een hangende kast plaatsen, het enige probleem is dat het spoor dan op 70 cm boven de grond staat, wat erg laag is, maar als je op een stoel zit een aanvaardbare hoogte. Zou het mogelijk zijn om stoelen te voorzien op de tentoonstelling? Of moet ik speciaal heel mijn constructie gaan aanpassen om voldoende stevige, hogere poten te monteren?
Zaal Forum