Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

thalys

Gestart door wisselstromer, 26 maart 2009, 11:01:46 AM

wisselstromer

een vraagske over de thalysstellen
vorige week toen ik leuven op mijn trein stond te wachten passeerde er een thalysstel richting brussel.
Toen de restauratiewagon passeerde viel mijn oog op een koepel (stulp) op het dak (ik denk in glas maar ben niet zeker)
weet iemand waar dat ding voor dient??
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Michiel

Ik dacht dat die witte koepel een schotelantenne verborg, die diende om draadloos te kunnen internetten, maar aan ieder om me tegen te spreken. TP5 is niet direct mijn ding [;)]

groeten,
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Anarchy

citaat:
Geplaatst door Saraan

Ik dacht dat die witte koepel een schotelantenne verborg, die diende om draadloos te kunnen internetten, maar aan ieder om me tegen te spreken. TP5 is niet direct mijn ding [;)]

groeten,



Klopt

Jurgen

Televisiestations hebben ook soms zo'n ding op hun mobiele studio's staan. Het is veel makkelijker om een satteliet te vinden en het voordeel tegenover een schotel is dat je al rijdend sattelieten kan ontvangen en beelden kan doorsturen.

Als je eens een voorbeeld wil zien met eigen ogen, Bree is op dit moment the place to be. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

jakke

Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

wisselstromer

dank u voor de antwoorden

wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer