Nieuws:

Nu in MSM 251 BAAN: Lisette * Useldange

Hoofdmenu

Determineren van loc- en rijtuigtypes

Gestart door jakke, 25 maart 2009, 12:40:54 PM

Jurgen

Rixke, niet iedereen weet dat jij en anderen een archief bijhouden op het internet.

Er bestaan wel draadjes hier op het forum waar onze websites vermeld worden, maar niet iedereen gaat al die pagina's opnieuw lezen om 1 foto te kunnen vinden ergens op het internet h?.
Ook ik doe niet altijd de moeite om die eindeloze zoektocht te beginnen.

Misschien is het een idee om die archief sites van jullie in een apart draadje te plaatsen dat steeds bovenaan blijft staan. Met een slotje erop zodat enkel de admins een overzichtelijke lijst kunnen maken van die websites. Nu staat alles door elkaar en dat maakt het vinden van een resultaat alleen maar moeilijker.
Zo zouden alle clubsites, archiefsites, tips,... in rubrieken samen geplaatst kunnen worden. Als er dan duidelijk bij vermeld wordt dat dit externe sites zijn dan is alles toch in orde denk ik.
Het is maar een idee dat zonet bij me opgekomen is. Ik heb er nog hoofdpijn van. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

erik50

citaat:
Geplaatst door erik50

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Rixke, niet iedereen weet dat jij en anderen een archief bijhouden op het internet.

Er bestaan wel draadjes hier op het forum waar onze websites vermeld worden, maar niet iedereen gaat al die pagina's opnieuw lezen om 1 foto te kunnen vinden ergens op het internet h?.
Ook ik doe niet altijd de moeite om die eindeloze zoektocht te beginnen.

Misschien is het een idee om die archief sites van jullie in een apart draadje te plaatsen dat steeds bovenaan blijft staan. Met een slotje erop zodat enkel de admins een overzichtelijke lijst kunnen maken van die websites. Nu staat alles door elkaar en dat maakt het vinden van een resultaat alleen maar moeilijker.
Zo zouden alle clubsites, archiefsites, tips,... in rubrieken samen geplaatst kunnen worden. Als er dan duidelijk bij vermeld wordt dat dit externe sites zijn dan is alles toch in orde denk ik.
Het is maar een idee dat zonet bij me opgekomen is. Ik heb er nog hoofdpijn van. [:D]

Dit zou inderdaad een goede optie zijn.
Verder vind ik het spijtig dat Erik zich gepasseerd voelt.
Dit was zeker mijn bedoeling niet.
Ook ik ben best bekend met je werk Erik, en kan je daarvoor alleen maar bedanken.
Erik

Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

rixke rail

Voor alle duidelijkheid : ik wijs hier niemand met de vinger, h? ! Mocht iemand zich geviseerd voelen, mijn excuses dan ! [:I]
Gewoon de vraag even goed te checken; in handtekeningen vind je soms links naar persoonlijke sites, waar je misschien info kan vinden.
Dat apart zetten van deze laatste is misschien trouwens geen slecht idee, want het draadje "Links" is ondertussen vrij onoverzichtelijk geworden !
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

janjozef

mischien kan het eens terug geordend worden, als iemand van de admins of een ander zich geroepen voelt, en dit weekend niet weet wat doen
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

citaat:
Geplaatst door janjozef
...als iemand van de admins ... niet weet wat doen
Ik denk niet dat we daar last van hebben ... [:D]
Maar 't is wel zo: de links staan op zijn zachts gezegd "een beetje door elkaar". Heel die boel opruimen is niet alleen een kwestie van tijd, maar eerst bedenken hoe het er moet uitzien ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

Daarom zei ik ook en niet weet wat dioen dit weekend
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem