Roco 20 Blauw NMBS 2009

Gestart door nohab, 19 maart 2009, 17:52:24 PM

the_gold


hapkin

citaat:
itchy vanaf nu ook elders verkrijgbaar ...


verklaar eens itchy ?

nohab

NEE, dit is een samenwerking tussen Treinshop Olaerts en  Blankenberge + Trein Paradise, zoals men zegt of het franstalig forum : " een constructieve en harmonieuse samenwerking tussen drie handelaars, ten voordeel van de treinliefhebbers " Proficiaat Guido, bien jou?, en de 2005+2006 blijven dus een exclusiviteit van Olaerts

itchy

kijk eens rond h? [:)] ik ga hier geen reclame maken

citaat:
Geplaatst door hapkin

citaat:
itchy vanaf nu ook elders verkrijgbaar ...


verklaar eens itchy ?

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Jurgen

citaat:
Geplaatst door nohab

NEE, dit is een samenwerking tussen Treinshop Olaerts en  Blankenberge + Trein Paradise, zoals men zegt of het franstalig forum : " een constructieve en harmonieuse samenwerking tussen drie handelaars, ten voordeel van de treinliefhebbers " Proficiaat Guido, bien jou?, en de 2005+2006 blijven dus een exclusiviteit van Olaerts




Is het maar een gedacht of heb je het niet zo gesteld op Olaerts?

Wees gewoon blij dat iemand eens iets doet voor de liefhebbers. Voor hetzelfde geld hadden we nu gewoon niets gehad. Wedden dat er dan nog geklaagd werd?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

itchy

Voor alle duidelijkheid: ik heb gezegd elders en niet OVERAL.
Dat is niet hetzelfde!

citaat:
Geplaatst door hapkin

citaat:
itchy vanaf nu ook elders verkrijgbaar ...


verklaar eens itchy ?

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

PeterBrz

Maak je daarom reclame door te zeggen waar hij nog te verkrijgen is.. hmm hmm hoor!


nohab

Blankenberge + Trein Paradise[;)]

treinliefde

Een prima initiatief van Guuido O, en ik weet dat onze man uit Sint-Niklaas zou willen dat de collega's meer moeten samenwerken in ons klein land en aan ??n zeel trekken.


conducteur

citaat:
Geplaatst door treinliefde

Een prima initiatief van Guuido O, en ik weet dat onze man uit Sint-Niklaas zou willen dat de collega's meer moeten samenwerken in ons klein land en aan ??n zeel trekken.




Gelijk bij de grote treinen, een loc kan minder vooruitslepen dan enkele locs in meertractie.[:)][8D][;)]
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

dgrr57

citaat:
Geplaatst door Jurgen

citaat:
Geplaatst door nohab

NEE, dit is een samenwerking tussen Treinshop Olaerts en  Blankenberge + Trein Paradise, zoals men zegt of het franstalig forum : " een constructieve en harmonieuse samenwerking tussen drie handelaars, ten voordeel van de treinliefhebbers " Proficiaat Guido, bien jou?, en de 2005+2006 blijven dus een exclusiviteit van Olaerts



Is het maar een gedacht of heb je het niet zo gesteld op Olaerts?



Dat kan maar alleen een gedacht zijn [:D][:D][:D][:D]
Guido en nohab kennen mekaar zeer goed [:)][:)][:)][:)]

Ludwig

Wel die samenwerkingen kunnen we alleen maar toejuichen.
Hopelijk zien we dat meer gebeuren.[;)]
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Break302

Allemaal
Naar aanleiding van de reactie op de gele lichten van de 20 van Roco heb ik me even bezig gehouden met wat aanpassingen door aan.
Eerst en vooral de gele led's vervangen door warm witte led's.
Ook is er een stukje krimpkous geplaatst over de ledjes, om het lekken tot een minimum te herleiden.
Zoals misschien al gezien zit er dus alleen een rood stukje lichtleider in de koplamp.
Daar door krijg je dus het verschijnsel dat de ganse lichtblok oplicht.
Mijn aanpassingen zijn : kleurloze en rode licht leiders geplaats in een op maat gedraaid aluminium buisje.










Het verschil loont wel de moeite van het werk dacht ik [8D]

Jos

Gerolf

Ferm gedaan, Jos! Inderdaad de moeite van het werk [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

the_gold

Ze kunnen nog van u leren...