AVG

Gestart door chef garde, 05 maart 2009, 10:27:49 AM

chef garde

Bestaan er HO uitgaves van de kastjes AVG voor het geven van vertrek van treinen, of zijn die op ??n of andere manier zelf makkelijk te maken??

Anarchy

Bestaat niet in model, maar had marklinrijder hier geen plannen voor?

Michiel

Marklinrijder heeft er ooit eentje (misschien meerdere?) gemaakt. Zie dit draadje.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

chef garde

Dankuwel Michiel en Jeroen, deze zoek ik zeker.  Ook zoek ik de witte bakjes die op de perrons staan, waaraan de treinbegeleider (of chef garde [:D]) draait om de bestuurder zijn fiat te geven ...

Gerolf

Die bakjes voor de TBG zijn seinsleutel zijn zo groot als een opbouw-stopcontact (letterlijk!)
Een blokje wit styreen van 1mm3 is OK in schaal H0, en daar kan je eventueel nog een piepklein tsjoepeke op kleven [;)] [:D]
... en dan zijn er nog de pijltjes voor de draairichting van de seinsleutel, maar als je die wil printen ... [xx(] [:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

MARKLINRIJDER

Inderdaad ooit was ik eens zo GEK om het te digitaliseren.

Zij die interesse hebben hoor ik wel.  De file en gegevens van hoe en wat staan klaar.

Het is niet meer dan een stukje styreen met gaatjes in hoor.
De gaatjes zijn dan zo geplaatst dat het eruit ziet als een ECHTE AVG.
[:D]

Groetjes,

David