Brelec

Gestart door Peter, 01 maart 2009, 13:42:16 PM

Peter

Op de website van Brelec staan momenteel geen verlichtssets voor inbouw in rijtuigen meer afgebeeld.
Twee mails werden tot nu toe ook nog niet beantwoord.
Weet iemand iets meer?
Met vriendelijke groeten
Peter

MARKLINRIJDER

Probeer volgende eens:

//www.brelec.eu

Ik weet ook dat Raf het momenteel enorm druk heeft.
Dus geduld............... Hij antwoord zeker.

Groetjes,

David

itchy

op zijn site www.brelec.eu staat onder 'contact us' wel een foutje in het e-mailadres (belec in plaats van brelec), opletten dus als je een e-mail wil sturen.
steven
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Michiel

citaat:
Geplaatst door itchy

op zijn site www.brelec.eu staat onder 'contact us' wel een foutje in het e-mailadres (belec in plaats van brelec), opletten dus als je een e-mail wil sturen.
steven


Heheh! [:D] Nu snap ik waarom ze nooit antwoorden op mijn vragen! Ik had het niet gezien! Bedankt!

edit: een mailtje naar het goede adres werd binnen de 10 minuten keurig beantwoord! [^]
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Klaas Zondervan

Als je een e-mail stuurt naar een niet bestaand adres, dan krijg je toch binnen een dag bericht dat je mail onbestelbaar is?

Michiel

Niet als het een webform is, dat je bedankt voor het invullen, maar nooit aflevert... zie http://www.brelec.be/catalog/contact_us.php. "Men" (lees Raf) in nu bewust van het probleem, en gaat er iets aan doen.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)