Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

Brussel-Noord

Gestart door dgrr57, 27 februari 2009, 00:41:04 AM


ruben13

mooie foto , verlichting van de gebouwen maakt het kompleet.

Gerolf

H??l sfeervol. Mooie opname [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

tom007


Anarchy


Jurgen

Ik heb de foto als achtergrond op mijn laptop geplaatst.

Blijkbaar heb je de foto bewerkt met een schaduweffect waardoor er een witte rand op mijn scherm zichtbaar is. Maar al bij al blijft het een prachtige foto.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Mattias

citaat:
Geplaatst door ruben13

Verlichting van de gebouwen maakt het kompleet.



En dat in tijden van crisis [:D]

Idd, mooie foto!
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

AtMoPo

de nieuwe led technologie op het gebouw met de kleuren van NS hispeed, alleen het wit ontbreekt nog.
Foei,foei, sluikreclame[:D]
AtMoPo

nmbs

Eigenlijk zien we hier het verlengde van de Aarschotstraat....bekend om de talloze knappe modellen in de vitrines bij kenners[:p]

n/a

citaat:
Geplaatst door nmbs

Eigenlijk zien we hier het verlengde van de Aarschotstraat....bekend om de talloze knappe modellen in de vitrines bij kenners[:p]



Vandaar de paarse en rode verlichting op de achtergrond....


maar het blijft wel een knappe foto !

janjozef

citaat:
Eigenlijk zien we hier het verlengde van de Aarschotstraat....bekend om de talloze knappe modellen in de vitrines bij kenners


Duidelijk dat jij niet tot die kenners behoord [:D], de Aarschotstraat ligt hier links en eigenlijk ligt het intressantste gedeelte al achter je, als je in de richting van het perron kijkt kom je zowat op de Nieuwstraat uit, da's dan weer iets voor andere kenners.
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

nmbs

citaat:
Geplaatst door janjozef

citaat:
Eigenlijk zien we hier het verlengde van de Aarschotstraat....bekend om de talloze knappe modellen in de vitrines bij kenners


de Aarschotstraat ligt hier links en eigenlijk ligt het intressantste gedeelte al achter je, als je in de richting van het perron kijkt kom je zowat op de Nieuwstraat uit, da's dan weer iets voor andere kenners.


...daarmee dat ik zei dat het in het VERLENGDE lag...Je weet toch van wat je blind en doof kan worden? [:D]
Btw, als kenner zou je moeten weten dat het vroeger aan diene cot?, maar dan rechts van die verlichte gebouwen, ook wel leuk wandelen was...[:p]

janjozef

en voor de lovers van oudewij...s.x die moeten links voorbij de aarschotstraat zijn.

tussenhaakjes verlengde is verder gaan en je moet in de richting van de foto terug gaan, ze zitten op perron 13
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

nmbs

citaat:
Geplaatst door janjozef

en voor de lovers van oudewij...s.x die moeten links voorbij de aarschotstraat zijn.




Ah je bent daar ook al nekeer op ontdekking geweest [:D]