Nieuws:

Nu in MSM 246 PRAKTIJK: Terminus: de baan, deel 2 * Het beladen van ouderwetse goederenwagens, aflevering 3 * Het ombouwen van goedkope open goederenwagens * Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 1 * Laseren voor dummies: een hooikar * Het modelleren van jonge bomen

Hoofdmenu

Marklin in de problemen?

Gestart door quf, 02 februari 2009, 20:54:45 PM

conducteur

Ha, nog iemand die een Duits-Nederlands woordenboek heeft gevonden, want van al dat duits versta ik mischien 3 woorden.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

factageklerk

Ik wens gewoon dat alles in orde komt met Marklin
 

tonycabus

Zeg Klerk,
't was voor te lachen zulle! Nie kwaad bedoeld. En wat je er eerst gezet had moest van mij niet weg, want dat zijn Kl[8][8]tz[:p][:(!][:(!]en.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

factageklerk

Ik weet dat wel maar ik vond het toch gepast om het wat aan te passen, maar ik blijf wel van mening dat die individu's bij hun kraag gevat moeten worden. En dat ze voor deze feiten vervolgd moeten worden. A propos wie gaat er hier die steunwagon aanschaffen die men gaat uitbrengen?

citaat:
Geplaatst door tonycabus

Zeg Klerk,
't was voor te lachen zulle! Nie kwaad bedoeld. En wat je er eerst gezet had moest van mij niet weg, want dat zijn Kl[8][8]tz[:p][:(!][:(!]en.

 

Anarchy


Greg

Ook het eerste wat ik hoor van een steunwagen, of gaat het hier maar over een uitvindsel van iemand?
Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

erik50

Die steunwagen is al 2 weken bestelbaar.
Maar wie kan er nu met zo'n gedrocht iets doen op zijn baan.
Het is niet dat ik niet wil steunen, maar dan wel met een aankoop waar ik achteraf nog iets kan met doen op de modelbaan.
Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

conducteur

Het is zo'n reklamewagentje, het staat op hun site (http://www.maerklin.de/de/)Het noemt:Sonderwagen "Zukunft". Ik koop het ook niet.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Anarchy

Tja daar kan je idd niet veel mee aanvangen.

JoVer

citaat:
Geplaatst door tonycabus

Denken die nu echt dat wij onnozelaars zijn?

Awel Tony, ik denk dus werkelijk dat die gasten dat denken. En ik lach er niet mee, die zijn gewoon so "full of themselves" dat ze denken dat ze boven ons verheven zijn.

cyberbeast

Op een (concurrend?) forum zijn ze nochtans erg enthousiast.
Ik niet en ik quote mezelf:
"Idem hier.
We spreken hier over een dikke 500? voor een CS1 die wel weer vlug voorbij gestreefd zal zijn en waarmee ik niks ga zijn als de producten specifiek voor CS2 gemaakt worden.
Bovendien heb ik al genoeg Marklin gekocht. Ze moeten hun wanbeleid maar aanpassen. Een goed doel wil ik steunen, commercie niet. Volgend jaar kloppen die gewoon weer het geld uit onze zakken en gniffelen ze dat we toch weer een wagonnetje gekocht hebben.
Het is al erg genoeg dat we de banken dubbel moeten betalen voor hun wanbeleid: mijn zichtrekening kost geld en ik moet ze nog eens steunen via mijn belastingen. Mij niet gezien."

I rest my case.
 

factageklerk

Daar heb je wel gelijk in ,zo vraag ik me af waarom ze nooit een Thalys of TGV op de markt brengen en waarom ze koppig rijtuigen blijven maken op schaal 1:100 of 1:93. Met de TEE rijtuigen hebben ze toch bewezen dat het perfect mogelijk is om wagens op schaal 1:87 te maken. Waarom kan dat niet bij andere wagens. gelukkig heb ik mij nog niet laten vangen aan de central stations , ik heb wel een mobil station van een startset  maar deze lag al snel aan de kant en de control unit 6021 is voor mij nog altijd beter. Een ander voorbeeld is de uitgave van de bolle neus 5404 dat model is nooit ge updated geweest (zelfde mal,geen sluitverlichting..)let wel ik ben nog steeds liefhebber van dit merk , maar ik ben van mening dat ze nu toch wel uit hun pijp mogen komen en zich niet blijven vasthouden aan hun systeem en dat ze ook compatibel worden met andere merken... maar ja wie zijn wij
Ik ben voorlopig gestopt met het aanschaffen van modellen crisis voor iedereen h
 

wisselstromer

ik snap niet da ze zone wagon nog durven uitbrengen
eerst den boel zelf laten kapot gaan
en dan wat zielig bij de klanten gaan smeken van koop aub onze steunwagon
ik ben al 25j marklin verzamelaar maar dat ze die wagon in goppingen steken waar de zon niet schijnt !!
ge moet goed zot zijn om daar uw geld aan te geven
ik zal ze wel steunen met iets van hun nieuwigheden te kopen maar niet met zo een prul

[}:)]
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

n/a

Zolang er geen zekerheden zijn hou ik de knip dicht !

Mijn bezoek aan G?ppingen, net voor het "slechte nieuws", werd afgelast om mijn zieke dochter maar achteraf gezien geen probleem, dat ze daar eerst maar hun vuile vaat wegwerken.

cyberbeast

citaat:
Geplaatst door factageklerk

Daar heb je wel gelijk in ,zo vraag ik me af waarom ze nooit een Thalys of TGV op de markt brengen en waarom ze koppig rijtuigen blijven maken op schaal 1:100 of 1:93. Met de TEE rijtuigen hebben ze toch bewezen dat het perfect mogelijk is om wagens op schaal 1:87 te maken. Waarom kan dat niet bij andere wagens. gelukkig heb ik mij nog niet laten vangen aan de central stations , ik heb wel een mobil station van een startset  maar deze lag al snel aan de kant en de control unit 6021 is voor mij nog altijd beter. Een ander voorbeeld is de uitgave van de bolle neus 5404 dat model is nooit ge updated geweest (zelfde mal,geen sluitverlichting..)let wel ik ben nog steeds liefhebber van dit merk , maar ik ben van mening dat ze nu toch wel uit hun pijp mogen komen en zich niet blijven vasthouden aan hun systeem en dat ze ook compatibel worden met andere merken... maar ja wie zijn wij
Ik ben voorlopig gestopt met het aanschaffen van modellen crisis voor iedereen h?



Ik wacht met smart op een TGV [:p]