Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

LS models NS set ADK met B10 blaw-geel

Gestart door erik50, 27 januari 2009, 20:37:50 PM

erik50

Hoi,
Ls Models heeft de NS set ADK met B10 blaw-geel uitgebracht (ref 44072)
Heeft deze achter de blauw/gele uitvoering van de 25.5 gahangen.
Of zijn de Artitec Plan W Benelux wagons de juiste?
Zo niet welke blauw/gele rijtuigen waren dat dan en zijn deze verkrijgbaar of verkrijgbaar geweest in h0 ?
erik

Logica brengt je van A naar B. Fantasie brengt je overal.
Groeten Erik.

Anarchy

#1
Als je de oude benelux bedoelt heb je NMBS I4A en I4AB nodig in benelux livrei (LSM/Heris). Verder ook nog NS Plan W1 in benelux livrei (Artitec/LSM binnenkort). Dan nog eventueel een stuurrijtuig (basis Kleinspoor?) of een tweede HLE 25.5 (Matrix) met een DMS in C1 livrei.

Brunel

#2
Klopt allemaal. KleiNSpoor heeft een bouwdoos van het stuurstandrijtuig. Een kap die op een onderstel van een Roco restauratie plan d rijtuig hoort.

25.5 heeft in ieder geval nooit iets met de blauw-gele ICR rijtuigen te maken gehad. Met de rood-gele Beneluxvariant trouwens ook niet.

Ludwig

#3
Heeft iemand soms foto's van de juise samensteling?
Daar ben ik zelf al een tijdje naar opzoek.
Als ik het goed begrijp dan zouden de nieuwe plan w rijtuigen van Artitec kunnen dienen als sleep voor mijn 25.5.
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Anarchy

#4
HLE 25.5 - NMBS I4A - NMBS I4AB - NS Plan W1 - NS Plan W1 - NS Plan W1 - NS stuurrijtuig

OF

- HLE 25.5 - NMBS I4AB - NMBS I4A - NS Plan W1 - NS Plan W1 - NS Plan W1 - NMBS DMS C1 - HLE 25.5



Hier al een foto van de 25.5 (kan ook de latere versie met onderbroken gele band zijn) en de twee I4 rijtuigen, de NS Plan W1 (Artitec/LSM dit jaar) moet je in diezelfde livrei nemen.


Ludwig

#5
Zo wil ik hem bij mij ook zien rijden.[:)]
Bedankt voor de foto en uitleg Jeoen.
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

nmbs

#6
citaat:
Geplaatst door Brunel

25.5 heeft in ieder geval nooit iets met de blauw-gele ICR rijtuigen te maken gehad. Met de rood-gele Beneluxvariant trouwens ook niet.


Hola hola, zien wat je zegt:
?Tijdens beginperiode met reeks 11 regelmatig 25.5 met rood gele NS rijtuigen.
?Twee of drie jaar geleden 1 25.5 om een treinpaar Benelux te doen wegens tijdelijk tekort aan 11'en (foto stond zelfs in tijdschrift)

Kees-Jan

#7
En dan niet deze te vergeten: