prijzen Roco

Gestart door Quadran, 15 januari 2009, 23:06:11 PM

Quadran

Ligt het aan mij maar dacht dat de prijzen vroeger op Roco site stonden en nu niet meer :0
 

mark7758

komt weer terug.
Per 1-1- zijn de prijzen veranderd.  (Zal dus aangepast moeten worden denk ik.)
In de nieuwe folder staan ook de prijzen gewoon.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.


ysbeer

De prijzen zijn zo als ROCO ze nu aangeeft stevig gestegen.
Gelukkig zijn er zeker in DUITSLAND nog wel prijzen te maken die 10 a 15% lager liggen.
Ik ga hier geen reclame maken,jullie weten me te vinden.
wim

ronny-vdv

citaat:
Geplaatst door ysbeer

De prijzen zijn zo als ROCO ze nu aangeeft stevig gestegen.
Gelukkig zijn er zeker in DUITSLAND nog wel prijzen te maken die 10 a 15% lager liggen.
Ik ga hier geen reclame maken,jullie weten me te vinden.
wim


Da's misschien wel waar, maar de verzendingskosten moet je ook nog eens rekenen en als er dan iets aan de lok of wagen scheelt, mag je het op eigen kosten terugsturen.

Ik weet niet of je daar veel profijt mee doet.

ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

ysbeer

citaat:
Da's misschien wel waar, maar de verzendingskosten moet je ook nog eens rekenen en als er dan iets aan de lok of wagen scheelt, mag je het op eigen kosten terugsturen.

Ik weet niet of je daar veel profijt mee doet.

ronny-vdv[8)][8)][8)][:)][:)]



Voor alles is een oplossing,maar die moet je natuurlijk wel weten
Ik geef toe dat het uit Munchen of zo laten sturen van 1 lokje nu niet echt loont.
Maar zoals gezegt, er zijn meer mogelijkheden.
wim

janjozef

Ik blijf erbij dat op de lange termijn het eerder loont te kopen in eigen streek dan steeds ver weg in het buitenland. trouwens een discussie die hier al verschillende keren gevoerd is en nog nooit is opgelost [;)]

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Stefan Appelmans

Vragen aan de schoonzuster van de tante van Aalst, die in Berlijn woont, en dat de gebuur iemand kent in Munchen...[:D]
Mijn vrouw heeft me enkele jaren geleden vier dagen in Munchen als verjaardag cadeau geschonken, om naar het fameuse Deutches museum te gaan. Er is daar-onderandere-een ME262[:p], ik heb er mijn rechter pootje op gezet...
En dit per trein!!! De Rhein vallei, kilometers lang, buitengewoon![:)]
stefan.

Peter

Er is zoveel te zien in dat museum dat op en eiland in de Isar gelegen is. OA een V2 Reusachtig groot als je er naast staat.
De modelspoorbaan (tje) is dan weer miniem[:0][:0], maar de "echte" loks maken dan weer veel goed.
Wel een dure stad. Wandelen met mijn echtgenote over de Stachus kost me telkens een [:0][:0][:0] geld.
Modelspoor winkels zijn dan maar matig interssant. Spijtig voor zo'n grote stad.
Het hoofdstation is dan weer "het van het" 38 sporen/19 perrons en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel treinen[:D][:D][:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

ERVIN

38 sporen en 19 perrons!!!!!!!!![:0][:0]
Waaaw dat moet machtig zijn.

MickeyMouse

citaat:
Geplaatst door ERVIN

38 sporen en 19 perrons!!!!!!!!![:0][:0]
Waaaw dat moet machtig zijn.



Hoor ik daar een uitbreiding voor in de toekomst misschien???[:p]

Geert

ERVIN

Nee nee, laat maar zitten, er gaat enkel nog een uitbreiding komen voor het havengedeelte, maar de stationsomgeving zal nu eindelijk verder worden afgewerkt.

Klaas Zondervan

citaat:
Geplaatst door Peter

Het hoofdstation is dan weer "het van het" 38 sporen/19 perrons

Niet helemaal juist. Het zijn feitelijk 3 stations naast elkaar, met samen 38 sporen.

janjozef

Is 30 jaar geleden dat ik daar geweest ben, zou het allemaal niet meerweten
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Peter

Dat was zo eigenlijk. Nu is het optisch een geheel. Het interessantste vind ik de sporen 30 tot 38, namelijk degene waar onder andere, de "speciallekes", zoals de Alg?u express (Alex) en de BOB bijvoorbeeld komen.

Voor degene die een schotelantenne hebben: kijk 's morgens vanaf 7.30 naar de Bayerische Rundfunk. Telkens om 7.30, om 8.00 en om 8.30 kan je "live" panoramabeelden zien van M?nchen en (belangrijker) het stations-emplacemnt van het Hauptbahnhof tot (bijna) M?nchen-Pasing (duurtijd telkens ong. 30 sek) Voorts zie je panoramabeelden van Duitse en Oostenrijkse vakantie bestemmingen.

PS: is er al een prijs geweten voor de Roco reeks 80 (de nieuwe)??
Met vriendelijke groeten
Peter