Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Cabineverlichting in 21 en 27 van LS

Gestart door Hannelore, 21 december 2008, 13:22:26 PM

Hannelore

Kan er mij iemand zeggen hoe ik de cabineverlichting aanzet in de 21 en 27 van LS. De andere functies heb ik gevonden. Ik maak gebruik van een mobile station.Is het misschien een combinatie van een aantal knopjes
Alvast bedankt

Hannelore

Is er nu echt niemand die mij kan helpen?

mini-bs

heb wel een 27 maar een analoge, sorry.
vraag me af of daar ook zulke verlichting in zit...

MARKLINRIJDER

Ik denk dat het F5 is.   Zal het het je straks met zekerheid weten te melden.

Groetjes,

David

ERVIN

Jurgen

Dan denk ik dat je om de functie te bedienen met je Mobile Station het 2de adres van de loc gaat moeten activeren.
Dit is mogelijk met een Mobile Station, maar vraag me niet hoe. Gemakshalve gebruik ik nog steeds mijn Control Unit wegens in mijn ogen veel eenvouwdiger. Als ik de uitleg voor de Mobile Station vind, plaats ik hem online. Tenzij er iemand mij voor is natuurlijk.

Een beetje lullig wel dat men hiervoor functie f5 gebruikt terwijl M?rklin centrales maar tot f4 ondersteunen voor gewone decoders.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

thalysken

Dit is de topic over de class 66 voor meer geluiden. Maar dat gebeurt op dezelfde manier.

http://forum.3rail.nl/index.php?topic=10778.0

Hannelore

Heb dat een keer geprobeerd via de uitleg van die link, maar geen binnenverlichting. Toch bedankt

Hannelore

Hallo de verlichting is aan in de locomotieven. EN ... dit dankzij heel goed en betrouwbare hulp van een welbekende handelaar uit I. Waarvoor toch bedankt

tonycabus

Elke goede handelaar kan dat regelen, je moet het maar vragen...
Elke handelaar MOET dat ook doen. Daar betaal je hem voor.
LS Models geeft ruiterlijk toe dat ze zelf ook niet hadden verwacht dat het parametreren van decoders zo ingewikkeld zou worden. ESU is immers niet het enige decodermerk.
In zo'n geval, waar niet gepubliceerde functies gebruikt zijn, moet je dan wel eens wat geduld hebben.
DCC is nog niet zo ver dat alle mappings identiek zijn qua CV's. Misschien komt dat nog...
Intussen zitten we wel met een probleem voor diegenen die Lenz of Zimo-decoders willen gebruiken omwille van hun blok- en andere systemen die reeds ge?volueerder zijn.
Zodra ik nieuws heb horen jullie het..!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

LockyLuke

citaat:
Geplaatst door tonycabus

Elke goede handelaar kan dat regelen, je moet het maar vragen...

Daarom ga ik nu ook altijd voor zoiets technisch naar xxxxxxxx [:)]