M

Gestart door eric.vh, 12 december 2008, 22:35:17 PM

conducteur

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Iets zegt me dat binnen een 10-tal jaren de verkeerd gedrukte locs veel geld gaan opleveren. En wij maar kankeren als er iets niet juist is. [:D]


Inderdaad...
...hoeveel ? is een omgekeerde dendermonde waard? Daar is ook een foutje mee gebeurt tijdens het drukken.

pas op! een echt exemplaar is ?50 000 waard, voor een papieren postzegeltje.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Gerolf

[off-topic]Als je zo'n zegel hebt: onmiddellijk verkopen!!! (Postzegelverzamelaars zijn een uitstervend ras)[/off-topic]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

mardelat

Gerolf niet te snel a.u.b., postzegels en modeltreinen: de jeugd moet er niets meer van hebben, dat is het probleem. En wat via Sotheby kan passeren, zij het een eerste M?rklin, een omgedraaide Dendermonde of een "Black Penny", wel doorvoor zullen ALTIJD kandidaten zijn en voor postzegels en munten zijn er meer kandidaten dan voor de treintjes. Maar ja, ieder zijn hobby niet waar, wat een ander doet, is zijn zaak; voor mij zijn dat nu de treintjes. Marcel

dikken

Allez, Ik heb weer geluk! mijn 64 is met verkeerde druk! zullen mijn kleinkinderen blij mee zijn als ze die binnen honderd jaar verkopen!
Bart Lambert
3-rail gebruiker
Ecos bediening
www.modelspoorhobby.be