Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

CFL Dosto-stuurwagen

Gestart door Peter, 28 november 2008, 19:44:07 PM

Peter

Even een foto om Luc (doomslu) te laten watertanden. Het Hobby-Trade model van de CFL Dosto-stuurwagen, met ingebouwde verlichting en ESU decoder. Een foto van Blacky-Be op het uitstekende Belgische (Franstalige) forum "Foudurail"
WOW!!!!:D:D:D

IMGhttp://i7.photobucket.com/albums/y284/Peter74/voiture-pilote.jpg/IMG
Met vriendelijke groeten
Peter

Anarchy

Inderdaad heel mooi. Maar er hangt ook een serieus prijskaartje aan. Roco heeft deze ook aangekondigd, die zijn in bestelling [:p]

doomslu

Ik heb ze al in handen gehad. Maar netjes terug gezet. [:D]
Mooie modellen, met inderdaad een mooi prijskaartje...
Even kijken wat Roco er van bakt. Doch ook hun prijskaartje is niet mis.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN

Zijn die rijtuigen dan zo duur??[:I]

tufken

stuurstand aanbev. prijs:  72,00 ?

de andere 61,00 ?

" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "

ERVIN

72? dat valt toch best mee, je hebt het rijtuig, verlichting en decoder.
Als ze ooit de M6en uitbrengen met deze snufjes zal ik toch niet twijfelen hoor.

ysbeer

citaat:
Geplaatst door ERVIN

72? dat valt toch best mee, je hebt het rijtuig, verlichting en decoder.
Als ze ooit de M6en uitbrengen met deze snufjes zal ik toch niet twijfelen hoor.

Ja ik vind dat ook niet echt schandalig,de roco zit er hoogsten een euro of 10 onder (en dan nog zonder de extra)
Voor mij net iets te modern,maar anders.....................
wim

doomslu

Even ter verduidelijking : de prijzen van tufken zijn voor de Roco rijtuigen (die nog niet op de markt zijn). Tenzij ik me vergis zijn ze niet uitgerust met verlichting.

De prijzen voor de modellen van Hobbytrade, m?t interieurverlichting : set met stuurstandrijtuig en twee tweede klasse rijtuigen : 224 euro. Set met een eerste klasse + een tweede klasse rijtuig : 130 euro.

Als administrator en medewerker van MSM moet ik natuurlijk neutraal blijven, maar als modelspoorliefhebber zou ik graag weten waarom een dubbeldekrijtuig 15 ? 20 euro meer kost dan een gewoon rijtuig. Enkele grammen plastiek ??? Ik heb daar m'n bedenking bij... [V]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Pff, gelukkig heb ik gisteren nog eens gewonnen met de Euromillions. ? 8,60 om precies te zijn. [xx(]

Ach ja, wie het kleine niet begeert...
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ysbeer

citaat:
Geplaatst door Jurgen
[Ach ja, wie het kleine niet begeert...

Ik begeer het grote,die woont aan de overkant.
wim[:X][:0][;)][V]