Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

Bailey yard

Gestart door Quadran, 17 november 2008, 10:50:21 AM

Quadran

 

Sicco

Grootste in welk opzicht? Volgens mij is FNND echt veel groter en dat is niet eens de grootste van Europa...

groeten Sicco

Gerolf

Een vergelijkende luchtfoto van Antwerpen-Noord wil ik ook wel zien [;)]
Raymond vhG: "ik wil de grootste hebben" [:D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Dat Bailey Yard de grootste is, is in de context van het aantal rangeerheuvels en bijbehorenden rangeerbundels. (zie wikipedia). Onder andere criteria (oppervlakte, aantal opstelsporen,...) vindt men waarschijnlijk dat een andere emplacementen de grootste zou zijn (veronderstel ik)...

Maar desalniettemin (in 1 woord?) zou ik ook eens Antwerpen-Noord vanuit de lucht willen zien!
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

rixke rail

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Een vergelijkende luchtfoto van Antwerpen-Noord wil ik ook wel zien [;)]




Is een sporenplan ook goed ?



Dit is, slechts een gedeeltelijke, luchtfoto.



Beide illustraties komen uit een artikel uit "Het Spoor" over FNND, van anno 1984/85 ergens.
Wie dit artikel in zijn brievenbus wenst te ontvangen, sture mij een vriendelijke p.m. ! [;)]
Grootspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

just4fun

citaat:
Geplaatst door B-Modelbouw
... Anderzijds heb ik een boel deel-plans van de verschillende bundels met hun inplanting van seinen, etc ... (meerdere A1 tekeningen, dus moeilijker in te scannen).


Ik kan die inscannen, eventueel ...
Paul

dgrr57

Bedankt voor het delen.