Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

Matrix NMBS reeks 59 in Expo 58 livrei

Gestart door Jozef, 04 november 2008, 03:41:16 AM

Jozef

Deze in onderwerp genoemde lok ( waar ik erg naar uitkijk ) zou normaal dit jaar, of begin 2009
moeten uitgeleverd worden.
Origineel had deze lok spaakwielen ! Nu heb ik via een winkelier vernomen dat de Marklin versie
wel degelijk deze spaakwielen zal hebben.
Maar helaas de Trix versie NIET,:(! die heeft gewone wielen, daar ik gelijkstromer ben moet ik dus
de Trix versie nemen .... dus hopelijk is dit gerucht !?! onjuist .
Weet hier iemand meer over ? Bij MaTrix weet men nooit.

Daar het een prijzig model is ga ik geen Trix versie met foute wielen kopen, Dan koop ik liever het Marklin model
en bouw deze om naar gelijkstroom (zo word hij NOG wel duurder) maar zo heeft hij tenminste juiste wielen.

Vriendelijke treinen groeten, Jozef
Erg bezeten van de 59 diesels ;)
LocoNet DCC, Twin-Center, PC met Koploper LocoNet-interface,
BMD16N-SD bezetmelders met S88LN en LDT wissel & schakeldecoders

Johnnytrein

Kan je niet gewoon de wielen wisselen?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Peter

Ga me er nog niet druk in maken. We zullen wel zien als het model echt op de markt is.
Indien het toch zo zou zijn, is het een blunder van groot formaat.
Wielen ruilen is geen optie, en M?rklin wielen ombouwen naar 2 rail is bepaald ook geen flauwe kul, en dien je in het bezit te zijn van een draaibank.
Met vriendelijke groeten
Peter

B-Cargo

hallo,

ik heb ook zo'n 201 expo '58 besteld, ik rij ook gelijkstroom maar mijn winkelier gaat er gelukkig de juiste spaakwielen onderzetten.
(ik weet niet of ik de winkel mag vernoemen?)

groetjes,

Anarchy

citaat:
Geplaatst door B-Cargo

ik weet niet of ik de winkel mag vernoemen?


Doe dat gerust via een PM aan Jozef [;)]

Stefan Appelmans

citaat:
Geplaatst door Peter

Ga me er nog niet druk in maken. We zullen wel zien als het model echt op de markt is.
Indien het toch zo zou zijn, is het een blunder van groot formaat.
Wielen ruilen is geen optie, en M?rklin wielen ombouwen naar 2 rail is bepaald ook geen flauwe kul, en dien je in het bezit te zijn van een draaibank.



Haha, je hebt wel gelijk!
Ik heb gisteren op een 204 bolle neus (een oude) van M?rklin, dat alreeds in twee rails was, maar met de dikke oude wielen, de wielen vervangen.
Man!!
Assen 2,5mm, de tandwielen vast in de wielen, uitgeboord en zien dat het inner diameter ongeveer 4,5mm is.[B)]
Ik ben er in geslagen...(ik moest wel, ik had die jongen zijn loc al een wiel "nagekeken") Maar de hele dag op gewerkt. Nog gelukkig heb ik op zij al het overschot van gearboxes en dat allemaal, in engelse maat helpt dat ook soms[:D].
Maar dat is geen cadeau, zeker niet!

PS: Ik heb geen draaibank...dat ook niet[:I][:D]
stefan.

Anarchy

Iemand al foto's? Welke nummer draagt het model?


Steven 1/43 modelling

Vandaag deze in mijn handen gehad, is een bijouxtje [:p]
Strakke lijnen en nummer klopt als hierboven ..
Dat die kerstman maar vlug komt !!![:D][:D][:D]