Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * RĂ¼gen kustbaan

Hoofdmenu

Nieuwigheden

Gestart door svvander, 16 april 2005, 14:27:35 PM

svvander

Hallo,

Tijdens het zoeken naar prijzen van nieuwigheden, vond ik dit pakket bij Van Biervliet:

http://www.vanbiervliet.com/web05/catalogi/boekje/nieuw-05-p01_bestanden/page0003.htm

Het pakket bestaat uit 9 stuks: 1x reeks 23 (M?rklin 37236) + 1x pakket 2 goederen wagons (M?rklin 47198) + 1 x M?rklin nr 48448.002 Erts-Transport Sitrans
gepatineerd met nieuwe nummers(3wagens)+ 1 x M?rklin 37673.800  , extra details ! (55 ATB) + 1 x M?rklin Belgische bierwagon met remhuis ?Kriek-MAX?! + 1 x M?rklin nr 46324 + 1x (4stuks) draagwagens met verschillende opleggers ?Beton-Construct?+ 1x EXCLUSIEF VOOR DIT PAKKET : 1 x M?rklin ketelwagon Belgisch bier ?Maes-Pils? met remhuis ?Kriek-MAX? + GRATIS Belgische bestelwagen 'Maes-Pils'.


Prijs ?849! Lijkt me wel interessant, maar ga toch is uitrekenen op hoeveel het min of meer zou komen moest dit appart aangekocht worden.


Sven Vandersmissen
HO, 3rail digitaal, IB, NMBS, III IV V
Sven Vandersmissen Aan het afbouwen om iets anders op te bouwen. Elk einde is een nieuw begin.

Jurgen

#1
Pagina 5 onderaan eens bekijken. [;)]
899 ? volgens de website.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

svvander

#2
citaat:
Geplaatst door Jurgen

Pagina 5 onderaan eens bekijken. [;)]
899 ? volgens de website.



Ik bedoelde eigenlijk via een andere dealer... maar helaas vind ik niet alle zaken op een ander terug... dus ik kan niet echt vergelijken. Een verschil van ?50, lijkt me dan toch niet zo interessant! Alhoewel... Maar toch, het blijft een immens bedrag. Moest men er nu ?100 profijt bij doen, dan had ik wel heel hard getwijfeld.

Sven Vandersmissen
HO, 3rail digitaal, IB, NMBS, III IV V
Sven Vandersmissen Aan het afbouwen om iets anders op te bouwen. Elk einde is een nieuw begin.

Jurgen

#3
Ach zo, maar die 55 ATB is exclusief bij Vanbiervliet evenals de draagwagens "Betonconstruct".
Bij andere handelaars zal je die dus moeilijk terugvinden. [:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

janjozef

#4
exclusief in modelbouw wil dat zeggen dat ge op een ander nog een week langer moet wachten om ook een nieuw nummer te hebben. En dan moet ge nog in alles wat in het pakket zit geintresseerd zijn.
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

svvander

#5
Dat was idd het probleem... nu ze zeggen wel dat het een 55 ATB is (op de foto staat de ATB uitvoering), maar als je kijkt naar de nummer... 37673, die vind ik bij Modellbahnen-licht.de ook, aan een deftige prijs zelfs: ?195. (http://www.modellbahnen-licht.de/english/models/models.html?l=1&c=&s=677441740). Dus zo exclusief is da ook weeral ni. Anderzijds, de set van 4 draagwagens, die vind ik nergens terug.

Nu niemand zegt natuurlijk dat je deze set moet kopen. Vond het gewoon ff interessant om dit te vermelden op het forum voor de liefhebbers. En die zullen er wel zijn!

Mijn idee he...

Sven Vandersmissen
HO, 3rail digitaal, IB, NMBS, III IV V
Sven Vandersmissen Aan het afbouwen om iets anders op te bouwen. Elk einde is een nieuw begin.

Jurgen

#6
Dat is volkomen normaal dat je dat artikelnummer bij Modellbahnen-licht.de terugvind. Er staat geen foto bij, maar kijk eens naar de volgende link:

http://www.marklin.be/model.html?nr=708

Export 2003 model van de groene 55 met blauwe streep.
Volgens mij gaat het bij Modellbahnen-licht.de dus om deze versie.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

janjozef

#7
ik heb die in dortmund vast gehad, de trix-uitvoering dan. De prijs was rond 250? dacht ik.
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem