Nieuws:

Nu in MSM 246 PRAKTIJK: Terminus: de baan, deel 2 * Het beladen van ouderwetse goederenwagens, aflevering 3 * Het ombouwen van goedkope open goederenwagens * Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 1 * Laseren voor dummies: een hooikar * Het modelleren van jonge bomen

Hoofdmenu

Ecos start steeds terug op

Gestart door railbusje, 10 oktober 2008, 17:26:47 PM

railbusje

Sinds ik een S88 aan mijn Ecos heb hangen start hij soms plots uit zichzelf terug op wanneer hij een signaal op de S88 binnenkrijgt.
Er zijn dan soms ook magneetartikelen uit zijn geheugen verdwenen.
Heeft iemand ook al zoiets meegemaakt?

INFO

Je hebt dus last van spontane resets, waar ben ik dan meer tegen gekomen. [;)][;)][B)]

Maar even zonder geheid zit die s88 dan wel op de juiste manier aangesloten en zit je kabeltje niet perongeluk verkeerdom of aan de verkeerde kant van de S88.
Alleen de waarheid ligt in het midden.

railbusje

Nee, meestal werkt het prima maar om de zoveel keer dan strat hij terug op.
Wat start er nog meer uit zichzelf op?
Ik heb dat ding nog nooit ge-update. Ik zal het de 15 de eens doen, hopelijk is het dan verholpen.

eric

Waarom wachten tot de 15de?
Welke versie heb je nu?
Je kan nu toch ook al een update doen van de 1.1.3

railbusje


eric

Rij jij 2 rail of 3 rail?
Indien het laatste kan je beter nog even een weekje wachten op de nieuwe update.

railbusje

3 rail, vandaar dat ik wacht tot de 15 de. Naar het schijnt zou er dan MFX beschikbaar komen maar dat zegt me eigenlijk niet veel. Ik wil mijn Marlin's verkopen en Brawa's kopen.

INFO

MFX, daar zul je ook niets aan missen. Een overblijfsel van de M?rklin zeepbubbel, die recent uiteengespat is.[B)]
Alleen de waarheid ligt in het midden.

eric

Railbusje,

Ik zou toch eens goed nakijken of je alles goed hebt aangesloten zoals Wim al eerder aanhaalde.

Persoonlijk heb ik er (nog) geen aanhangen, dus geen ervaring hieromtrent.

LokSound

citaat:
Geplaatst door railbusje

Software 10.3



wacht niet op de 15de.
dan zou de info komen die nu reeds gekend is... mfx wordt vrijgegeven januari 2009.
Ook een seintableau wordt toegevoegd.
mvg,
Patrick

LokSound

Vermoedelijk heb je na een update te vlug de power afgelegd.
probeer de ECoS opnieuw te updaten:
-sluit eerst PC en ECoS op elkaar aan.
- start PC op en als deze helemaal is opgestart ook de ECoS. Zodra deze opgestart is surf je naar de pagina, zoals je anders deed voor de update.
- als je toegang hebt to het 'inwendige', stuur nogmaals de laatste update...
Succes.
Zo niet werkt, toestel opsturen naar ESU (zie handleiding)

railbusje

Bedankt voor de info.
Momenteel heb ik mijn Ecos even niet nodig, ik heb mijn baan gedemonteerd en begin binnenkort met de opbouw van een nieuwe baan. Ik heb nog nooit een update gedaan van mijn Ecos, ik zal het ineens in januari doen.

LokSound

citaat:
Geplaatst door railbusje

Bedankt voor de info.
Momenteel heb ik mijn Ecos even niet nodig, ik heb mijn baan gedemonteerd en begin binnenkort met de opbouw van een nieuwe baan. Ik heb nog nooit een update gedaan van mijn Ecos, ik zal het ineens in januari doen.



geachte,
NEEN!
waarom problemen uitstellen? Hou rekening met de garantie.
Verder: kleine update mag je overslaan. Grote updates niet, anders werkt de volgende update niet meer.
Dus laat een e-mail na op ecos@loksound.be met vermelding van de huidige versie (*) en serienummer (zie onderaan op plaatje boven batterijen. Dan kan je verder geholpen worden... anders toestel opsturen (zie handleiding hiervoor!)
(*) hopelijk ben je ooit gaan zien welke versie was ingeladen... en herinner je je dit nog.



Kees-Jan

citaat:
Geplaatst door LokSound
........................ batterijen.......................



Stop daar eens nieuwe in(het blijft een soort van gameboy of nintendo DS).

Ik ben helemaal niet meer zo blij met een ECoS ism koploper bijvoorbeeld.

Doe mij dan maar een Roco muis met koploper!

Kees-jan

LokSound

citaat:
Geplaatst door Rees-Cees

citaat:
Geplaatst door LokSound
........................ batterijen.......................



Stop daar eens nieuwe in(het blijft een soort van gameboy of nintendo DS).

Ik ben helemaal niet meer zo blij met een ECoS ism koploper bijvoorbeeld.

Doe mij dan maar een Roco muis met koploper!

Kees-jan



en waar ligt nu dat probleem volgens U: ECoS of Roco?