Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Glasvezelpotlood ?

Gestart door Fretbol, 03 oktober 2008, 20:10:32 PM

Fretbol

Hallo,

Weet iemand een winkel ( liefts in W-Vl ) waar ik een glasvezelpotlood of glasvezelstift kan kopen?

Ik heb er ooit eens eentje gekregen en het is dringend aan vervanging toe, maar tot nu toe ben ik nergens dergelijke potloden tegengekomen.

Alvast bedankt,

Anthony ;)

Rikkie

Anthony,
ik heb ooit ??n gekocht in 'elektro 8000' in Brugge. Een elektro-winkel. Via conrad zijn die ook te bestellen.
Groeten
Rikkie

eddy

Anthony,

Heb mij deze week een aangeschaft in een electronica winkel in Mol.Kijk eens mischien in de gouden gids voor electronica winkels in de buurt.Veel succes.

groeten Eddy

Gerolf

Er worden zelfs navullingen voor zo'n dingen verkocht.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

br212

Een goede kantoorboekhandel heeft ze ook wel. Wordt gebruikt door technische tekenaars op blueprint papier om te gummen.

Peter

Bij de winkels van Ava papierwaren vind je ze ook
Met vriendelijke groeten
Peter

Fretbol

Ok, bedankt voor de tips!

Anthony [;)]

Ludwig

Rato te Antwerpen.
Daar koop ik de mijne al jaren en zoals Gerolf zegt bestaan er vervangstiftjes ook.
http://www.rato.be/
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Mr-tsjoektsjoek

Via het net : http://www.minitair.be/

Hebben stiften en aanvullingen in het gamma.

In twee maten zelfs : 2 en 4 mm.

chef garde

Als je naar de Expo in Mechelen komt zul je er daar ook misschien vinden ...

janjozef

zelf vele gewone tijdschriften winkels hebben ze

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

mardelat

Voor dergelijke zaken twee adressen: Paul Bellon (PBMessing) en Treinelektronica (een Nederlander) Beiden hebben een website en ge kunt ze ook vinden op de beurzen. Tussen haakjes: de hollander is wel zeer goedkoop met zijn materieel. Marcel

adrievans

citaat:
Geplaatst door mardelat

Voor dergelijke zaken twee adressen: Paul Bellon (PBMessing) en Treinelektronica (een Nederlander) Beiden hebben een website en ge kunt ze ook vinden op de beurzen. Tussen haakjes: de hollander is wel zeer goedkoop met zijn materieel. Marcel


Allee zeg,zijn ons belgen nu ook opeens zuinig aan het worden,dat was toch het kenmerk van den ollander[:)][:)][:)]

marcgoovaerts

Nog een adresje voor dit gerief: de winkels in 'kunstenaarsmateriaal' van Schleiper, die je in verschillende steden kan vinden. Voor modelbouwers is er hier trouwens met wat fantasie een goudmijn te vinden aan soms moeilijk op te snorren materialen. Resin, silicone, verf in alle maten en soorten, kunststofplaten (veel goedkoper dan in de modelbouwwinkel), super-penselen, ... Rondneuzen (een immens aanbod) en constant aan modelbouw denken !
 

loebaske

Volledig met je eens Marc, bij Schleiper vindt je bijna alles en veeeeeel goedkoper dan in de modelbouw winkel....