Lijn 82 Aalst-Burst

Gestart door nick_9450, 29 september 2008, 22:57:12 PM

doomslu

Als ik me niet vergis is die "overweg" (voor voetgangers en fietsers) op het einde van de Spoorwegstraat in Mere. (Ik woonde daar 200 meter af).
In lang vervlogen tijden passeerden we daar met onze fiets, en aan de overzijde was een veld dat de boer elk jaar omploegde, maar waar enkele dagen later alweer een "aardewegje" dwars over liep. Ik zie dat daar nu huizen staan...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

nick_9450

Dag Eric

Met het geweld die al is voor je deur heeft gestaan he [:D][:D]
ik denk dat ik nu wel elk kouterbaantje rond lijn 82 doorgereden ben voor de lijn te volgen.

nick

nick_9450

citaat:
Geplaatst door doomslu

Als ik me niet vergis is die "overweg" (voor voetgangers en fietsers) op het einde van de Spoorwegstraat in Mere. (Ik woonde daar 200 meter af).
In lang vervlogen tijden passeerden we daar met onze fiets, en aan de overzijde was een veld dat de boer elk jaar omploegde, maar waar enkele dagen later alweer een "aardewegje" dwars over liep. Ik zie dat daar nu huizen staan...



Dat is juist. er ligt nu een geasfalteerde baan naast met een paar huizen

nick

Anarchy

Leuk draadje. Ik kijk uit naar de updates. L82 is ook niet ver van hier. Spijtig dat ik er zelf niet op rijd, maar ik ken dan ook geen diesel [:p] Het heeft toch zijn charmes h?, zo'n diesellijntje. Zeker een enkelsporig.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Hey Nick, wanneer gaan we verder naar Aalst ? [:I]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

nick_9450

citaat:
Geplaatst door doomslu

Hey Nick, wanneer gaan we verder naar Aalst ? [:I]



Wanneer nick nog eens tijd vind om op pad te gaan [:D]

Als het weer zaterdag wat mee zit zie je dan een vervolg.

nick

nick_9450

Tijd om dit draaitje vanonder het stof te halen...

Zoals jullie weten(of niet weten) zijn er vernieuwing werken aan de gang op L82.. Hierop zal een reeks foto van mij volgen die in de reeds volgende weken hier zullen getoond worden...

nick

doomslu

citaat:
Geplaatst door nick_9450

Tijd om dit draaitje vanonder het stof te halen...

Zoals jullie weten(of niet weten) zijn er vernieuwing werken aan de gang op L82.. Hierop zal een reeks foto van mij volgen die in de reeds volgende weken hier zullen getoond worden...

nick

Leuk! Laat maar komen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

janjozef

En als het kan vanop dezelfde plaatsen getrokken zien we echt welke verschillen er zijn

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Mr-tsjoektsjoek

Morgen, woensdag, zijn we t'einde (in Burst) met de bedding te nivilleren.

Vanaf Aalst wordt morgen begonnen met onderstoppen, gevolgd door de ballastprofielploeg.

Zo, dat weten jullie uit eerste hand, ik ben daar aan 't werk !

rixke rail

Voor wie niet kan wachten op de resultaten van Nick : op de site van "Spoorvreter" staan al enkele foto's van de werken !
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

tonycabus

Nog van da!!!!!!![:p]
Da's tenminste weer eens toffe boel, h? collega's administrators?
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

nick_9450

vandaag ben ik heel snel al wat foto gaan nemen van de veranderingen...



















voor meer foto moet je maar een mailtje sturen en dan geef ik je de link van mijn register...

nick

doomslu

Tof. Op de eerste foto's herken ik stopplaats "Erpe-Mere" op een paar honderd meter van waar ik ben opgegroeid. Zes jaar lang, tijdens mijn studententijd, ben ik daar bijna iedere dag op de trein gestapt.

Leuk Nick!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *