Nieuws:

Nu in MSM 251 REPORTAGE: Smalspoormodelbouwdagen 2024

Hoofdmenu

Trans europ express

Gestart door the_gold, 28 september 2008, 22:03:18 PM

the_gold

Hey gasten!
Ik zou graag in afwachting van mijn 15 van ls enkele van die Inox wagons kopen.

imghttp://farm4.static.flickr.com/3148/2726572600_43390475d6.jpg?v=0/img
Ik heb nog geprobeert om de fotograaf te zoeken van deze foto maar daarvoor moest ik me registreren op die site en dat lijkt me wat ver gezocht.

Mijn korte vraag was, in model hebben deze wagons ook een 'Nmbs Logo' op de zijwand. Er waren er ook nog met een ander logo. Wat is het verschil hier tussen? Werden deze door elkaar gestopt tijdens een rit ?welke hang ik dus best achter mijn 15 dan. Kan er eventueel een 18 of 16 aan gehangen worden?

bedankt op voorhand!
Mvg Nicolas

hapkin

Nicolas mail me eens effe

railtravelmanager

citaat:
Geplaatst door the_gold

Hey gasten!

Ik heb nog geprobeert om de fotograaf te zoeken van deze foto maar daarvoor moest ik me registreren op die site en dat lijkt me wat ver gezocht.

Mijn korte vraag was, in model hebben deze wagons ook een 'Nmbs Logo' op de zijwand. Er waren er ook nog met een ander logo. Wat is het verschil hier tussen? Werden deze door elkaar gestopt tijdens een rit ?welke hang ik dus best achter mijn 15 dan. Kan er eventueel een 18 of 16 aan gehangen worden?

bedankt op voorhand!
Mvg Nicolas

dag Nicolas, de foto is wellicht genomen Brussel Noord spoor 1 in November 2008 vorig jaar ? groeten Erwin[:)]
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

Anarchy

citaat:
Geplaatst door railtravelmanager

citaat:
Geplaatst door the_gold

Hey gasten!

bedankt op voorhand!
Mvg Nicolas

dag Nicolas, de foto is wellicht genomen Brussel Noord spoor 1 in November 2008 vorig jaar ? groeten Erwin[:)]

Jah dat was op die expo met o.a. een 15, 16, 54, 51 en 59. Ik geloof dat het voor 50 jaar TEE was.

chef garde

Een 18 of een 15 kan daarvoor gehangen hebben, een 16 niet

the_gold

Bedankt voor de reacties[:)]!
Dus het kan geen kwaad dat er een een nmbs logo heeft en een andere geen?

Mvg

Peter

Als ik ze zou kopen zou ik serieus twijfelen tussen die van LSM of van M?rklin, want die laatste zien er toch heel mooi uit. Of er (veel) verschil in prijs is weet ik niet.
Met vriendelijke groeten
Peter

nohab

De 15 van LS ? Ah, bon, verwacht sinds meer dan twee jaren, zoals soeur anne, niets te zien [:)][:D][:)][:)][8D]

rixke rail

Dat "andere" logo, Nicolas, was van de SNCF, mede-eigenaar van die rijtuigen !

citaat:
Geplaatst door chef-garde
Een 18 of een 15 kan daarvoor gehangen hebben, een 16 niet

Toch wel, zowel in gele, als in blauwe kleurstelling, en zelfs een 25.5 kan, alsook (heel even) een reeks 12 !
Er bestaan foto's van, maar dat verdomde copy-right, h? ! [;)]
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

the_gold

Merci gasten! Kheb weer iets bijgeleerd.
Als er nog andere info is dan mag je deze hier zeker plaatsen.

Mvg Nicolas

Edit : Dus die trixx pakket met 4 TEE wagens zijn de juiste voor achter mijn 15 te hangen?

the_gold

Ik denk dat ik die van Trixx neem
Aangezien ik een foto vond van een 15 ermee.
Ziet er een leuke combinatie uit.