Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

werkplaats

Gestart door loebaske, 06 september 2008, 09:57:18 AM

loebaske

Ooit is er hier de vraag gesteld voor foto's van de werkplaats van Merelbeke, maar vindt dat niet terug, dus bij deze de oproep wie die nodig heeft??

IMGhttp://i49.photobucket.com/albums/f296/59loe/TWMerelbeke040.jpg/IMG

Eric

Anarchy

Ik zou er ook nog enkele ergens moeten hebben, maar ja, waar ... [:o)]

loebaske

wie de foto's wil stuur me dan een PM, eventueel zet ik ze op CD want zou kunnen dat het wa veel is om via mail te versturen...

Gerolf

Knappe foto, Eric [8D]
Of ik ge?nteresseerd ben in 'meer van dat'? Wat denk je?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

Weet ge wat ? Leg maar enkele CD's klaar tegen de forummeeting. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

OK geen probleem, de CD bevat een iets van 40 foto's veel is het niet maar persoonlijk bevat het veel info over zo een werkplaats, zal er meteen een zicht van de blokpost van Merelbeke erbij zetten, en wat gaat dat allemaal kosten[?][?][?] gewoon de prijs van het CDke[:D]

loebaske

nog ??ntje[:D] om het af te leren[;)]



een nieuw bougietje[:p]

ronny-vdv

Eric,

Toch wel in het geniep binnen geraakt ?[;)]

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

PeterC

Loebaske,
Misschien een hint: zet de foto?s in een dropbox op www.dropbox.com en stuur het (fictieve) emailadres en login via een PM naar diegene die de foto?s willen.  Na de login kan dan iedereen de foto?s downloaden en het kost geen CD?s (met die Auvibel taks kosten die tegenwoordig geld).
Groetjes, Peter


loebaske

neeneen, niet in het geniep, dank zij een arbeider van de werkplaats... maar was wel op een zaterdag, dan loopt er niemand in de weg[:)][:)]
en de fotograaf van dienst was onze Koen [;)]

MickeyMouse

@Loebaske,
Ben ook wel ge?nteresseerd in een kopieke van die foto?s als da mag...

Geert

loebaske

Zoals al eerder aangekondigd op aanraden van onze Luc(Dooms) zal ik een CDrom ter beschikking houden op het komende forummeeting...en voor degene die er niet kunnen aanwezig zijn wil ik die wel opsturen...graag een PM en zorg dat alles voor mekaar komt....[;)]

nick_9450

Hallo

Ik moet er denk ik heel goed overgekeken hebben, maar wanneer is de volgende forum meeting. ik zou graag ook wel komen.

ik ben ook wel ge?nteresseerd in het cd'tje     maar ik zal je hier wel nog is over aanspreken in priv?.

nick

loebaske

ewel Nick, dat zal volgende maand zijn op 11okt. en normaal vindt je dat terug op het draadje "forummeeting"



zo zie je maar dat er van alles te zien is in een werkplaats [;)]
ook de Luxemburgse locs zijn in onderhoud in Merelbeke....