Nieuws:

Nu in MSM 247 REPORTAGE: MOBEXPO 2024 | 2de Dutch US Convention

Hoofdmenu

DECODERS

Gestart door bakkertje, 05 september 2008, 21:55:43 PM

bakkertje

BIJ ELKE DECODER IS ER EEN BOEKJE MET UITLEG OVER DE CV DIT IN HET DUITS , ENGELS of FRANS DAAR IK DE TAAL NIET MACHTIG BEN HEB IK PROBLEMEN OM TE PROGRAMEREN
KAN JE OP INTERNET DE UITLEG IN HET NEDERLANDS AFPRINTEN ? VAN BV LENS OF ESU DECODERS ?

Brunel

Dat is te danken aan de Belgische vertegenwoordiger. Van Lenz ben ik nog nooit een handleiding in het Nederlands tegengekomen, zelfs niet van de centrales. Hobbytime, de vertegenwoordiger van Fleischmann en Uhlenbrock, doet dat dan weer beter.
http://www.hobbytime.nl/index.php?id=13&hoofd_id=1

eric

Ik heb Esu en Lenz handleidingen voor decoders op een pdf file in het nederlands.
Als je die wil stuur maar even een PM en ik mail hem.

Michel F

De meeste leveranciers hebben wel een (beknopte) nederlandstalige handleiding als .pdf bestand beschikbaar, gewoon ff googelen denk ik. Voor uitgebreidere info over de mogelijkheden van decoders en centrales zou je natuurlijk ook de vakhandel eens kunnen aanspreken.

De bovengenoemde importeur Hobbytime geeft 13 september bijvoorbeeld een infodag over digitale besturingstechnieken in het algemeen bij de firma Somberg in Almelo (NL)

ERVIN

citaat:
Geplaatst door Michel F


De bovengenoemde importeur Hobbytime geeft 13 september bijvoorbeeld een infodag over digitale besturingstechnieken in het algemeen bij de firma Somberg in Almelo (NL)



En daar zijn wij, B-Modelbouw en mijzelf voor uitgenodigd, wordt weer een leuke dag.[:p]

Michel F

citaat:
Geplaatst door ERVIN
En daar zijn wij, B-Modelbouw en mijzelf voor uitgenodigd, wordt weer een leuke dag.[:p]



Misschien tot dan, Almelo is hier vlak bij en ik denk dat ik ook nog wel ff een kijkje kom nemen.