Nieuws:

Nu in MSM 272 TEST: Märklin reeks 17 | L.S.Models 2707 Certus | Piko NS 7501 | P.I.R.A.T.A. NS-nachttrein

Hoofdmenu

LS Models NMBS 13 sleper ratelt.

Gestart door cyberbeast, 15 augustus 2008, 20:26:21 PM

cyberbeast

Er zit een lijstje bij maar bij VanBiervliet geraken ze niet aan die stukken. Ze hebben al een bestelling geplaatst bij LS maar ze krijgen er geen gehoor.
Op mijn e-mails antwoorden ze niet.
Beetje jammer want ik heb nog nooit zo'n gedetailleerde modellen gezien, het bedrijf zou wat beter zijn best kunnen doen.

MARKLINRIJDER

Het gebrek aan communicatie met de Belgische firma's, importeurs is geen alleenstaand feit van LS.

Het is volgens mij te wijten aan het succes van de Belgische modellen.

Inderdaad ze zouden toch allen daar een inspanning mogen leveren.

Naservice is in vele bedrijven, in groei, een probleem.
Het kost geld en je hebt er als firma weinig of geen opbrengst van.
Enkel de naam van service kan een mooie positie krijgen.

Hopelijk mogen we binnnenkort daaromtrent een positieve evolutie verwachten.

Groetjes,

David

SuSke

citaat:
Geplaatst door cyberbeast

Er zit een lijstje bij maar bij VanBiervliet geraken ze niet aan die stukken. Ze hebben al een bestelling geplaatst bij LS maar ze krijgen er geen gehoor.
Op mijn e-mails antwoorden ze niet.
Beetje jammer want ik heb nog nooit zo'n gedetailleerde modellen gezien, het bedrijf zou wat beter zijn best kunnen doen.

Ik heb net 2 vervangstukken besteld via de huisleverancier: Ze komen maar kan tot 2 maand duren - ze houden in Belgi? (nog) geen stock dus 't komt allemaal van over de plas (China).
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be- 50 jaar MTD -
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

donaganda

Die fluisterslepers van roco kan je die ook plaatsen op loc's van mehano? Drie de 5109, 5106 en de 5001 hebben allen hetzelfde probleem met de sleper. Je kan er geen bestellen bij mehano zelf dus moet ik het zelf zien te klaren. Tot op heden is dit mij niet gelukt.
Hopelijk is er iemand die dit reeds meegemaakt heeft en er een oplossing voor heeft
Donald