Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

ICRm Hi-speed Benelux bouwen uit oude Lima's

Gestart door Kees-Jan, 15 augustus 2008, 19:56:16 PM


Anarchy

#1
Mooi gelukt [:p] maar toch blijft het een lelijk livrei op zich [:X]

ERVIN

#2
Dat is persoonlijk h? Anarchy, ik ben , zoals Doomslu het zo dikwijls zegt, een moderne mens, en ik vindt die kleuren best wel aangenaam hoor.

Michel F

#3
citaat:
Geplaatst door Anarchy

Mooi gelukt [:p] maar toch blijft het een lelijk livrei op zich [:X]



hehe, als je weet hoe lelijk die bakken zijn die er in de toekomst komen te rijden zijn deze overgeschilderde/aangepaste ic rijtuigen nog erg mooi.

janjozef

#4
mijn mening deze wagons zijn een belediging voor de mensen, dat men zulk een bakken over de sporen durft te laten rijden is een schandaal, en binnenin is het net een doodskist met hun paarse kleuren, weg met dat oud-ijzer,
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

thom h

#5
mooi gedaan ondanks dat ik de kleur samenstelling niet om aan te zien is. leuk voor de graffity

maar hoe doe je dat eigenlijk overschilderen je heb tog al die kleine lettertjes die op je treinen staan?

thalysken

#6
Thom h,

Die kleine lettertjes plaatsen ze als laatste op de wagons door decals. Ik kende dat in het begin ook niet.[;)]


Peter

#7
niettegenstaande ik de wagens afschuwelijk vind van kleur, is het toch weer een hele prestatie van Kees-Jan om die weer zo af te werken.
Met vriendelijke groeten
Peter

janjozef

#8
eigenlijk had ik dat de vorige keer er ook moeten bij vertellen dat ik kees-jan zijn werk wel erg knap vind, alleen die echte h?

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

thom h

#9
gebruik je hier van die kleine potjes model verf voor of iets anders

Kees-Jan

#10
Aan ieder: sorry dat het jullie smaak niet is. Deze stam maak ik voor een modelbouwclub die voornamelijk Nederlands rijdt (bij mij ligt de uitdaging in het maken van de rijtuigen, als iemand zijn LS modellen beschikbaar stelt geef ik ze ook die kleuren mij maakt het niet uit).

De verf die ik gebruik komt deels uit potjes maar het grootste deel van mijn verf laat ik maken bij een verfleverancier en is op M600 basis en direct spuitklaar (dus hoef ik niet te gaan mengen ed).

Groeten,

Kees-jan

thom h

#11
citaat:
Geplaatst door Rees-Cees

Aan ieder: sorry dat het jullie smaak niet is. Deze stam maak ik voor een modelbouwclub die voornamelijk Nederlands rijdt (bij mij ligt de uitdaging in het maken van de rijtuigen, als iemand zijn LS modellen beschikbaar stelt geef ik ze ook die kleuren mij maakt het niet uit).

De verf die ik gebruik komt deels uit potjes maar het grootste deel van mijn verf laat ik maken bij een verfleverancier en is op M600 basis en direct spuitklaar (dus hoef ik niet te gaan mengen ed).

Groeten,

Kees-jan



maak niet uit dat het onze smaak niet is, het is gewoon super gedaan. waarschijnlijk houden de meesten mesen niet van de kleuren paars en roze. ik zelf denk ik omdat het vrij nieuw en we het niet kennen dat we het lelijk vinden. maar toch super goed gedaan

Kees-Jan

#12
Hop dan jaag ik jullie nu echt op de kast:


http://farm4.static.flickr.com/3160/2768938390_5c4e16281d_o.jpg

Kees-Jan

thom h

#13
hoe krijg je die vakken en banen zo recht geverfd

Kees-Jan

#14
Zie op de foto bij de bovenste "zuurstok", daar zit speciaal afplak tape nog op de linkerkant.

Kees-Jan