Nieuws:

Nu in MSM 246 TREINSAMENSTELLING: De IC Saphir

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

doomslu

Citaat van: Gerolf op 12 maart 2017, 09:30:27 AM
Je beelden zijn niet te zien, Frank. Je linkt niet naar een afbeelding, maar naar een map (denk ik)
Inderdaad.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

gardevil

Citaat van: Gerolf op 12 maart 2017, 09:30:27 AM
Je beelden zijn niet te zien, Frank. Je linkt niet naar een afbeelding, maar naar een map (denk ik)

Gerolf, welke van de twee Franken hierboven bedoel je ? ;) In mijn post zie ik twee foto's staan zonder problemen.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

marc goovaerts

In die van Frank-Gardevil ik ook.

gardevil

Heb mijn vorige post aangepast. Zijn ze nu zichtbaar?

Intussen een stukje verder.



Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

froelants

Ik had mijn afbeeldingen op Flickr staan en de link om te sharen werkt niet. Ik ga mijn bericht straks aanpassen, momenteel is het iets te druk.

mvg,
Frank
AC modulebaan naar fremo B96 (hoogte,connectors = eigen norm) - loconet HDL - Intellibox Originele - Loc's mix van merken.https://www.lmtc.be/drupal/?q=blogs/froelants

bollen neus

Foto's aan het sorteren, heb juist een hele reeks binnen gekregen van onderstellen voor te maken MY1146 model, uit Denemarken reeds als het ware.Goed om er een beter zicht op te krijgen voor te maken onderdelen en slangen aan de bougies.
Den Eric.

froelants

Ik heb mijn origineel bericht Reactie #7318 p 488 "hersteld" zodat de foto's te zien zijn.

Groetjes,
Frank
AC modulebaan naar fremo B96 (hoogte,connectors = eigen norm) - loconet HDL - Intellibox Originele - Loc's mix van merken.https://www.lmtc.be/drupal/?q=blogs/froelants

Davy

Aan het frezen geweest en het begint er al op te lijken :)

20170314_114727 by davy vanmolle, on Flickr

bollen neus

Genoten van de zon, aangenaam van temperatuur, lekker nietsen.
Den Eric.


Metpetergaathetbeter

iemand met een gespleten persoonlijkheid ? Of gewoon amateur goochelaar maak van 1 gewoon 2 ? ;D ;) ;)

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

dieselfreak

Citaat van: dani op 17 maart 2017, 15:59:12 PM
wat een fijn zaagje  :-)


Het zou mij niet verwonderen moest dat een vrouwtje zijn. ;D
MC

gardevil

Aan het experimenteren met een eerste arduino uno.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

oebr



DC-voeding afgewerkt om allerlei projectjes mee te ondersteunen.
Een labovoeding werkt uiteraard ook, maar deze hier biedt steevast 12 en 5 volt, beide 3 ampère en kan makkelijk meegedragen worden. En er zit een good old trafo achter met een extra veiligheidsschakeling die excessieve spanningen vermijdt, 12 is 12, 5 is 5.

Dingetje was eerst bedoeld om harddiscs te kunnen laten werken via een externe interface,
maar 12 en 5 volt zijn ook ideale spanningen om bvb de combi van Arduino's en servo's mee te testen.
Ben op een hefboom aan het broeden die servo's toe moet laten makkelijk Peco-wissels om te gooien, heb het gevoel
dat er nu wat vaart in dat projectje zou kunnen komen  8)
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992